پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 14929
با نظر مساعد هیئت مدیره:

مدیرعامل سابق صبای قم مشاور کشوری‌فرد شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به عنوان مشاور جدید مدیرعامل فعلی این باشگاه معرفی و منصوب شد.
مدیرعامل سابق صبای قم مشاور کشوری‌فرد شد
 به گزارش قم نیوز، حساسیت در بازی های پیش روی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مسئولان باشگاه صبا را بر آن داشت تا یک با تجربه دیگر را به کادر مدیریت تیم فوتبال صبا اضافه کنند.
 
چهره‌ای که به عنوان مشاور در کنار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم حضور خواهد داشت، سیدعلی زاهدی مدیرعامل سابق باشگاه صبا است که در سال 1389 این مسئولیت را بر عهده داشت و بار دیگر به خانه خود بازگشته است.
 
از سال 1387 که باشگاه صبا به قم منتقل شد و تیم فوتبال صبا به عنوان نماینده فوتبال استان قم در معتبرترین لیگ فوتبال ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس به میدان می‌رود، تا کنون پنج نفر بر صندلی مدیرعاملی صبای قم نشسته‌اند و یکی از آنها زاهدی محسوب می‌شود.
 
در دی ماه سال 1389 که رئیس وقت مجمع باشگاه صبای قم یعنی حجت الاسلام والمسلمین موسی پور تصمیم گرفت کادر مدیریتی باشگاه صبا همگی از نیروهای بومی باشند، سردار احمد شهریاری موسس باشگاه صبا و یکی از نیروهای معتبر صباباتری سابق را کنار گذاشت و سیدعلی زاهدی پیشکسوت سابق اما با دانش و تحصیل کرده فوتبال قم را جایگزین وی کرد.
 
این اتفاق در روز پنجم دی ماه سال 89 رخ داد و سیدعلی زاهدی البته به عنوان سرپرست جایگزین مدیرعامل سابق صبا شد و محمدرضا کشوری فرد در آن مقطع زمانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم از سوی کشوری فرد مسئولیت گرفت.
 
اما اکنون وضعیت تغییر کرده است، در واقع زاهدی از خرداد ماه سال 1390 مسئولیت مدیرعاملی باشگاه صبا را به محسن رمضان بیگی واگذار کرد و رمضان بیگی تا آذر ماه سال 1391 مدیرعامل صبا بود تا اینکه با کنار رفتن وی محمدرضا کشوری فرد به عنوان مدیرعامل صبا انتخاب شد.
 
از زمانی که تیم صبا در قم حضور دارد کشوری فرد پنجمین مدیرعامل باشگاه صبا و البته سومین مدیرعامل بومی این باشگاه در 10 دوره حضور متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به شمار می‌رود.
 
به هر حال کشوری فرد با پیشنهاد سیدعلی زاهدی به هیئت مدیره باشگاه صبای قم، خواستار حضور این مدیر با تجربه به عنوان مشاور باشگاه صبا در کادر مدیریتی این باشگاه شد و بدین ترتیب سید علی زاهدی بعد از شش ماه فعالیت به عنوان مدیرعامل باشگاه صبا از دی ماه 89 تا خرداد 90، از امروز به عنوان مشاور باشگاه در کنار صبایی‌ها حضور دارد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceoo8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما