سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 14839
شهردار قم:

تابلو حد ترخص در اطراف شهر قم نصب شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از پیشنهاد نصب تابلوی حد ترخص در اطراف شهر قم خبر داد.
تابلو حد ترخص در اطراف شهر قم نصب شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری که در جمع انبوه سازان مسکن سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه نبود مدیریت واحد در شهر در مسایل مختلف شهری تاثیر دارد، اظهار کرد: مدتی قبل پیشنهاد نصب تابلوی حد ترخص شهر را در جلسه ای دادیم و با استقبال نیز روبرو شد اما نبود اتاق فرمان واحد و جایی برای هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف، باعث شده است تا این مساله مهم عملی نشود.
 
وی افزود: دستگاهی که در اصل باید متولی این کار باشد، می‌گوید بودجه نداریم و پلیس راهور نیز در برابر این پیشنهاد تنها می‌گوید که در صورت نصب، تابلوها را جمع آوری نخواهد کرد.
 
شهردار قم تصریح کرد: شهرداری تنها در محدوده شهری که مشخص و تعریف شده است، قادر به ارایه خدمات است و خارج از این منطقه، امکان ارایه خدمات شهری وجود ندارد لذا شهرداری امکان نصب این تابلوها را براساس مقررات قانونی ندارد.
 
دلبری با اشاره به این که نبود مدیریت واحد در مراسم‌های مختلف باعث ایجاد مشکلات عدیده ای شده است، به جشن‌های نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: در نیمه شعبان فردی به من مراجعه کرد و از نذر یک تریلی یخ برای زایران مسجد جمکران خبر داد و از من خواست که کمک کنم تا تریلی حامل یخ‌ها که توسط پلیس راهور متوقف شده بود، قبل از آب شدن یخ‌ها به جمکران برسد.
 
وی افزود: امکان تردد تریلی نبود و معاونت خدمات شهری شهرداری قصد کرد تا با وانت‌های خود، یخ‌ها را بین مردم توزیع کند اما بعد متوجه شدیم که نیاز به مجوز از دو ارگان دیگر هست تا این یخ‌ها به دست مردم برسد.
 
شهردار قم با اشاره به ضرورت وجود محلی برای بررسی همه امور برای چنین برنامه‌هایی، تصریح کرد: حرف این است که اگر مردم مشکلی دارند باید پاسخ مناسب را در لحظه دریافت کنند نه اینکه این قدر این دست و آن دست شوند که در این مثال یخ‌ها آب شود و کلا صورت مساله پاک شود.

 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceov8z.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما