پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 47239
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

زائرسراهای شهر قم توسعه یابد/تفکر «ما نمی‌توانیم» غلط است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اهمیت احداث زائرسرا در شهر قم گفت: نیاز است که مکانی انتخاب شود و زائرسرایی را برای استفاده مردم احداث کنید.
زائرسراهای شهر قم توسعه یابد/تفکر «ما نمی‌توانیم» غلط است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی دیشب در دیدار شهردار و مدیران شهری، با بیان اینکه گزارشاتی که از خدمات شهری می‌رسد بسیار مبشر است اظهار کرد: شهر قم شایستگی این را دارد که خدمات خوبی در آن صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان آیت‌الله بروجردی، ایشان به رشد و توسعه شهر قم اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شدند چراکه قم در میان شهرستان‌های کشور و دنیا نقطه حساسی است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه نگاه جهانیان به شهر قم است بیان کرد: با توجه به این ظرفیت با اینکه قم شرایط لازم را نداشت اما با عنایت ویژه‌ رهبری این شهر به استان تبدیل و مرکز استان شد تا اعتبار اختصاصی برای آن منظور شود.

وی با تاکید بر اینکه قم شایستگی خدمت ویژه دارد تصریح کرد: رفع مشکلات بدهی‌های شهرداری جای شکر دارد و شهرداری در این زمینه باید مراقب باشد که کاری نکند که اعتبار شهر و نظام خدشه‌دار شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه هرچه که می‌دانید نباید بگویید خاطرنشان کرد: در فضای مجازی شنیده شده که برخی مسوولان می‌گویند که ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، که این غلط است و هیچ کاری نشد ندارد و نمی‌توانیمی وجود ندارد.

وی با تاکید بر صیانت از بیت‌المال بیان کرد: طوری حرکت و برنامه‌ریزی کنید که منابع بیت‌المال هدر نرود چراکه این منابع برای مردم است و باید به درستی هزینه شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اهمیت احداث زائرسرا در شهر قم تصریح کرد: نیاز است که مکانی انتخاب شود و زائرسرایی را برای استفاده مردم احداث کنید.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی بیان کرد: این پروژه برای مردم منطقه مشکل ساز شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceow8e.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما