دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 51289
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی قم خبرداد:

اداره کل بهزیستی قم در زمره 5 دستگاه برتر استان در زمینه پاسخگویی بهینه و شایسته به نامه های سامد شناخته شد.

گزارش عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی اداره کل بهزیستی استان قم
قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی در ادامه گفت: ارجح ترین فعالیت این دفتر تلاش برای رفع مشکلات مددجویان و جلوگیری از سردرگمی مراجعین میباشد که علاوه بر ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع رضایتمندی خداوند را به همراه دارد.
اداره کل بهزیستی قم در زمره 5 دستگاه برتر استان در زمینه پاسخگویی بهینه و شایسته به نامه های سامد شناخته شد.
به گزارش قم نیوز، مریم کریمی ثابت  گفت : اداره پذیرش و هماهنگی به عنوان پل ارتباطات مردمی با بهزیستی و سنگ صبور مددجویان نقش مهمی در ایجاد ارتباط عمیق مراجعین با نظام دولت ایفا می کند.

اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی قم گفت، مراجعین بهزیستی به ویژه مددجویان ولی نعمتان ما در بهزیستی هستند و ما موظف به ارائه خدمات منطبق با نیازهای ایشان می باشیم و در این راستا پرسنل زحمتکش در کمال خوشرویی و توام با صبر و شکیبایی پاسخگو میباشند.

 رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی در ادامه گفت: ارجح ترین فعالیت این دفتر تلاش برای رفع مشکلات مددجویان و جلوگیری از سردرگمی مراجعین میباشد که علاوه بر ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع رضایتمندی خداوند را به همراه دارد.

وی افزود: تلاش برای رفع مشکلات مردم سر لوحه اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی قم است و از خداوند منان طلب صبرو شکیبایی و سعادت خدمتگزاری به خلق خداوند را خواستاریم. وبا تلاش و پشتکار همکارانم توانستیم در زمره 5 دستگاه برتر استان در زمینه پاسخگویی بهینه و شایسته به نامه های سامد قرار بگیریم.

کریمی ثابت در ادامه گفت: در سال 95 اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی اداره کل بهزیستی  335 جلسه ملاقات عمومی مددجویان با مدیرکل و معاونین تخصصی صورت پذیرفته است.

وی افزود ،در این مدت پاسخگوی722فقره درخواست های مددجویان و متقاضیان کمک ، بصورت غیر حضوری و کتبی از سوی استانداری، فرمانداری ،نمایندگان و امام جمعه استان به صورت مکاتبه ای بوده است که به فراخور هر مورد پیگیری های لازم در قالب مشاوره حضوری ، مددکاری و ارجاع به سیستم داخل سازمان انجام شده است.

اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی گفت :این کمکها به درخواستهاي مددجويان در خصوص دريافت هزينه دارو و درمان- مساعدت – هزينه ازدواج- هزينه تحصيلي– رفع مشكل مسكن- لوازم كمك توانبخشي- حمايت- بيمه – اشتغال- تسهيلات بانكي – هزينه نگهداري و رسيدگي به وضعيت معيشت بوده است.

 کریمی ثابت افزود:  اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی پس از بررسي درخواست ها با نظر كارشناسي ارجاع به قسمتهاي مرتبط مددكاران پرونده ها گرديده و همه موارد پس از رسيدگي در حد مقدورات پاسخ به مراجع مربوط داده شده است .

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceow8n.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما