دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 21219
با اعلام هیئت پزشکی ورزشی استان قم

حق بیمه ورزشی ۱۰ هزار تومان شد

قم نيوز : قم نیوز: با اعلام هیئت پزشکی ورزشی استان قم حق بیمه ورزشی ۱۰ هزار تومان شد.
حق بیمه ورزشی ۱۰ هزار تومان شد
به گزارش قم نیوز، حق بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی ویژه بیمه ورزشکاران و شرکت کنندگان در فعالیت‌های ورزشی با افزایش ۲ هزار تومانی به مبلغ ۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

حق بیمه ورزشی در سال ۹۲، هشت هزار تومان، در سال ۹۱، شش هزار تومان، در سال ۹۰، پنج هزار تومان و در سال ۸۹ چهار هزار تومان بوده است.

مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی حق عضویت کمیته خدمات درمانی سال ۹۳ برای ورزشکاران سراسر کشور را مبلغ ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) تعیین کرد.

این مجمع به ریاست دکترسید نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در محل هتل انقلاب تهران برگزار شد و طی آن اعضاء پس از بحث و بررسی کار‌شناسی پیرامون حق عضویت کمیته خدمات درمانی سال ۹۳ برای ورزشکاران سراسر کشور در ‌‌نهایت با اکثریت آراء مبلغ ۱۰ هزار تومان را بدین منظور تعیین کردند.

ورزشکاران استان قم چه به صورت انفرادی و مستقیم و چه از طریق باشگاه تابعه خود می‌توانند با واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب فدراسیون پزشکی ورزشی و تحویل رسید واریز خود به همراه کد ملی خود به هیئت پزشکی ورزشی استان قم مستقر در ورزشگاه تختی قم، کارت بیمه ورزشی را دریافت کرده و تا پایان سال ۹۳ از مزایای آن بهره‌مند گردند.

بر اساس قانون کلیه ورزشکاران در تمامی رشته‌های ورزشی و کلیه رده‌های سنی برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی باید دارای این کارت باشند و حضور ورزشکارانی که تحت پوشش بیمه ورزشی قرار نگرفته‌اند در تمرینات یا مسابقات ورزشی ممنوع بوده و برای عوامل برگزاری مسابقات و باشگاه مربوطه، تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceow8w.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما