شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 32299
با حضور استاندار قم

۶ پروژه آموزشی و پرورشی در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نگار: ۶ پروژه آموزشی و پرورشی در قم با حضور استاندار قم و معاون فنی و اجرایی سازمان نوسازی افتتاح شد.
۶ پروژه آموزشی و پرورشی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نگار، ۶ پروژه آموزشی و پرورشی در قم ظهر امروز به صورت نمادین در دبیرستان سرافرازان جانباز با حضور استاندار قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و امان‌الله عباسی معاون فنی و اجرایی سازمان نوسازی به مناسبت هفته دولت به همت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم افتتاح شد.

مدرسه سرافرازان جانباز (شهرک ایثار) با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ۱۴ کلاس درس و زیربنای ۳ هزار و ۲۹۵ مترمربع، سالن ورزشی مدرسه معلم با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و زیربنای یک‌هزار و ۷۰ متر مربع، مدرسه ابتدایی محله پنج مسکن مهر پردیسان با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، ۱۲ کلاس درس و زیربنای ۲ هزار و ۱۸۱ متر مربع از جمله پروژه‌هایی بوده که آماده بهره‌برداری شده است.

پروژه تخریب و بازسازی دبیرستان قدسیه (شرکت نفت) با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۶ کلاس و زیربنای ۲ هزار و ۱۸۵ مترمربع، نمازخانه مدرسه روستای مبارک‌آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و مساحت ۱۳۴ مترمربع و مدرسه راهنمایی پژوهش (شیخ‌آباد) با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و زیربنای یک‌هزار و ۷۵۰ مترمربع از پروژه‌های دیگر آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به پروژه‌های آموزشی گفت: اکنون پروژه تعطیل و متوقف در استان وجود ندارد و تمام پروژه‌های نیمه‌کاره تعیین تکلیف شده است.

محسن پورگلیان خاطرنشان کرد: در ردیف اعتبارات ملی امکان شروع پروژه جدید وجود ندارد، زیرا اعتبارات این بخش در زمینه تخریب، بازسازی و استانداردسازی هزینه می‌شود.

استاندار قم نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت پروژه‌های آموزشی گفت: باید در برنامه‌ریزی آینده خود به احداث فضاهای آموزشی که امکان رشد و نمو علمی و فرهنگی را فراهم می‌کند، کمک کنیم تا خدماتی درخور شان ارائه شود.

مهدی صادقی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی صورت می‌گیرد و با توجه به کمک‌هایی که به این بخش می‌شود برای ارتقاء و کمک به حوزه آموزش اقداماتی انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی پروژه و کارمندان نمونه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceow8x.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما