سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 52369
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم خبر داد

موفقيت بانوان قم در كسب 2 مدال برنز كاراته ايران

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌ كاراته استان قم از موفقيت بانوان كاراته‌كاي قم در كسب دو مدال برنز مسابقات سبك‌هاي آزاد ايران خبر داد.
موفقيت بانوان قم در كسب 2 مدال برنز كاراته ايران
موفقيت بانوان قم در كسب 2 مدال برنز كاراته ايران

به گزارش قم نیوز، سارا غلامی امروز اظهار کرد: نفرات برتر مسابقات کشوری سبک‌های آزاد کاراته بانوان در حالی معرفی شدند که دو نماینده کاراته قم در اوزان منهای 65 و به اضافه 70 کیلوگرم با ایستادن بر سکوی سوم موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته بانوان ایران به میزبانی سالن شهید کبکانیان در تهران برگزار شد، اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات در حالی معرفی شدند که تعداد ۲۵۰ کاراته‌کا از ۱۵ استان برای کسب عناوین اول تا سوم به رقابت پرداختند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه در رده‌بندی تیمی این مسابقات تیم‌های تهران، مرکزی، خراسان‌رضوی و یزد رتبه‌های اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند، اضافه کرد: خانم الهه عزیزان در وزن منهای 65 کیلوگرم و مهیا پوربابایی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم دو مدال‌آور تیم کاراته قم از این پیکارها هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی به انجام رسید و شرکت کنندگان در بخش مبارزه برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تاتامی رفتند.

غلامی یاد آور شد: در وزن منهای 65 کیلوگرم رقابت‌های سبک‌های آزاد کاراته بانوان ایران الهه عزیزیان از قم رتبه سوم را کسب کرد، در حالی که در رده‌بندی نهایی این وزن مریم بیات از مرکزی و فاطمه رضایی از تهران موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

وی عنوان کرد: در وزن به اضافه 70 کیلوگرم این دوره از مسابقات نیز که مهیا پوربابایی از تیم کاراته سبک‌های آزاد قم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی به ترتیب به الهه محمدی از تهران و ندا فرخی تیم هیأت‌‌‌‌ کاراته مرکزی تعلق گرفت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdceox8n.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما