شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 15379
کمیته انضباطی اعلام کرد:

صبای قم در رتبه پنجم باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در بین تیم‌های بدهکار حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جایگاه پنجم قرار گرفته است.
صبای قم در رتبه پنجم باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر
 به گزارش قم نیوز، در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 93 ـ 92، تیم فوتبال صبا با دهمین حضور خود در این لیگ به عنوان یکی از باسابقه‌‌ترین تیم‌ها در بین تیم‌های حاضر لیگ برتر کشورمان شناخته می‌شود.
 
این تیم از دوره چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با قهرمانی در لیگ دسته یک جام آزادگان وارد لیگ برتر شد و از آن سال تا‌کنون در لیگ برتر ایران حضور دارد و سه بار نیز به مسابقات آسیایی راه یافته است.
 
صبا نیز همانند بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امکانات و بودجه دولتی تغذیه می‌شود، تیمی که برای خود ورزشگاه اختصاصی ندارد و همانند بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری با مشکلات مالی دست به گریبان است، مشکلی که نه تنها صبای قم بلکه می‌توان گفت تمام باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال کشور و حتی تیم‌های دسته اولی جام آزادگان نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
در اسفندماه سال گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نام و میزان بدهی باشگاه‌های مختلف لیگ برتری و دسته اولی را اعلام کرد و مهم‌ترین اتفاق در خصوص مشکلات مالی باشگاه صبای قم، درج خبر بدهی دقیق این باشگاه به شاکیان و طلبکاران خود به شمار می‌رود که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسماً اعلام شد و صبا در 29 مورد بدهکار بود.
 
در حال حاضر از نظر رتبه‌بندی میزان بدهی به طلبکاران در بین باشگاه‌های حال حاضر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، باشگاه استقلال تهران با بیشترین میزان بدهی در صدر قرار دارد و پرسپولیس تهران دومین باشگاه دارای بدهکاری‌های سنگین در آستانه لیگ جدید است.
 
در آمار ارائه شده از سوی کمیته انضباطی در اسفندماه سال قبل، باشگاه صبای قم در بین 29 باشگاهی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر سنگینی بدهی به شاکیان خود اخطار گرفت، در جایگاه نهم قرار داشت ولی با تلاش کادر مدیریتی این باشگاه اکنون میزان بدهی‌های این تیم کاهش یافته است.
 
محمدرضا کشوری فرد که از پیشکسوتان خوشنام فوتبال قم به شمار می‌رود در پیگیری‌های متعدد سعی در ایجاد شرایط و زمینه‌ای مناسب برای کاهش بدهکاری‌های صبای قم دارد و به همین خاطر امروز باید به اتفاق مدیران عامل استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، مس، تراکتور‌سازی، راه‌آهن و ملوان بندر انزلی که همانند صبا هنوز به طور کامل بدهی‌های خود را به شاکیان و طلبکاران پرداخت نکرده‌اند، به جلسه کمیته انضباطی برود.
 
بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان، میزان بدهی باشگاه صبای قم با تلاش مدیریت این باشگاه در هفته‌های اخیر از مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان هم‌اکنون به 900 میلیون تومان رسیده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceox8z.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما