يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 16369
آیت‌الله ممدوحی:

هیچ شبهه‌ای در سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اکنون هیچ شبهه‌ای در زمینه تبیین شعار مرگ بر آمریکا نداریم و تا زمانی که آمریکا موضع خود را ادامه دهد، این شعار وجود دارد.
هیچ شبهه‌ای در سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسن ممدوحی، امروز با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: بهترین پیام تسخیر لانه جاسوسی این بود که آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد در جایی که آمریکا باید به عنوان نظام مدیریتی و سیاسی دقیق کار کند، تبدیل به لانه جاسوسی شده زیرا آمریکا در ذاتش نادرستی، ناپاکی و جاسوسی است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اخیرا دنیا پیام تسخیر لانه جاسوسی را فهمیده است، گفت: اخیرا یکی از کشورهای اروپایی بیان داشته که سفارت آمریکا لانه جاسوسی بوده که درست است و جهان این موضوع را فهمیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: موضع کنونی ما نسبت به آمریکا تفاوتی با گذشته نکرده است، ایران یک خط مستقیم دارد و خط مستقیم کشور به عنوان صراط مستقیم و پیروی از رهبری روشن است.
 
ممدوحی یادآور شد: اینکه شعار مرگ بر آمریکا مقطعی است، حرف نادرستی است، مگر اینکه خود آمریکا برگردد و به طور رسمی از گذشته‌هایش توبه و عذرخواهی کند و تمام دارایی‌های ما را پس بدهد و گرفتاری‌هایی که با ما دارد، کنار بگذارد.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون هیچ شبهه‌ای در زمینه تبیین شعار مرگ بر آمریکا نداریم و تا زمانی که آمریکا موضع خود را ادامه دهد، این شعار وجود دارد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceox8z.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما