سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 25189

تعویق مسابقات ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق اعلام کمیته فوتسال به تعویق افتاد.
تعویق مسابقات ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال
به گزارش قم نیوز، در حالی که باشگاه ماهان تندیس قم این روز‌ها در گیر و دار حضور یا عدم حضور در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال کشور است، کمیته فوتسال برگزاری هفته نخست این مسابقات را به تعویق انداخته است.

ماهان تندیس قرار بود در نخستین هفته از فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال از ۱۶ مرداد به میدان برود و مسابقه نخست خود را در قرچک برابر تیم فوتسال شهید منصوری برگزار کند اما کمیته فوتسال در جدید‌ترین تصمیم خود اعلام کرد این مسابقات با تعویقی کمتر از یک ماه از روز ۱۳ شهریور آغاز می‌شود.

تعویق آغاز لیگ بر‌تر فوتسال بهترین خبر ممکن برای ماهان تندیس است زیرا این تصمیم به ماهان تندیس این فرصت را می‌دهد تا با روشن شدن تکلیف وضعیت حضورش در لیگ بر‌تر، در فرصت باقی مانده تیم خود را برای حضور قدرتمند در لیگ بر‌تر مهیا کند.

این در شرایطی است که امیر جلالی مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس چندی پیش در نشست خبری رسما اعلام کرد که خیال هواداران فوتسال در قم آسوده باشد و این تیم در لیگ بر‌تر شرکت می‌کند اما پس از آن، زمزمه‌هایی مبنی بر مشکلات مالی ماهان تندیس و احتمال عدم حضور این تیم در لیگ بر‌تر به گوش رسیده است.

ماهان تندیس سال گذشته و در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال کشور مقام ششم را کسب کرد اما در نخستین دوره جام حذفی فوتسال با شکست میثاق تهران در مسابقه نهایی قهرمان شد.

نماینده قم د لیگ بر‌تر فوتسال، سال گذشته در آستانه آغاز لیگ بر‌تر تمرینات خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد با ادامه روند فعلی، تاریخ برای این تیم در حال تکرار شدن است در حالی که این تیم سال گذشته از آغاز دیر هنگام تمریناتش ضربه خورد و امتیازات زیادی را در اوایل فصل از دست داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceoz8w.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما