شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 22056

درخشش هنرمندان بسیجی قم در جشنواره سرزمین نور

قم نيوز : قم نیوز: سئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از درخشش دو فیلمساز بسیجی در جشنواره سراسری سرزمین نور خبر داد.
درخشش هنرمندان بسیجی قم در جشنواره سرزمین نور
به گزارش قم نیوز، محمود علامه روشن با اعلام درخشش دو فیلمساز جوان قمی در جشنواره سراسری سرزمین نور ابراز داشت: فیلم "ایثار" به کارگردانی سید مجید میر ابراهیمی در بخش فیلم کوتاه

رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد.
وی افزود: در بخش دانشجویی نیز فیلم "یک قدم آن سوتر" به کارگردانی سعید نجاتی نظر هیئت داوران را به خود جلب کرد و رتبه نخست و تندیس جشنواره را از آن خود نمود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه به تشریح سایر برنامه های ماه های پایانی سال ۹۲ سازمان پرداخت و گفت: به همت انجمن ادبیات سازمان بسیج هنرمندان استان قم و با همکاری حوزه هنری کارگاه داستان نویسی با موضوع داستانک انقلاب برگزار گردید.

وی بیان داشت: در این کارگاه ایده داستانک‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی توسط هنرجویان مطرح و با نظر استاد علی اصغر کاویانی اشکالات مرتفع شده و یک داستانک توسط هر هنرجو در پایان کارگاه خلق شد.

علامه با بیان اینکه این کارگاه با استقبال خوب نویسندگان واقع شد، خاطرنشان ساخت: آثار هنرجویان کارگاه مذکور به‌ زودی تحت عنوان مجموعه داستانک‌های انقلاب اسلامی گردآوری، چاپ و رونمایی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود: اعضای شورای انجمن عکس، مسئول انجمن هنرهای تجسمی و مسئول کانون بسیج هنرمندان با حضور در منزل مرحوم استاد سید محمد رضا رحمتی با خانواده این عکاس گرانقدر دوران انقلاب و دفاع مقدس دیدار نموده و با قرائت آیاتی از قرآن کریم و اهداء هدایایی به خانواده وی، یاد و خاطره این هنرمند گرانمایه را گرامی داشتند.

وی همچنین اجرای برنامه هایی چون جشنواره آوای بسیج و اعلام مواضع انقلابی و صدور بیانیه در مناسبت های مهم سیاسی، اجتماعی را از جمله دیگر اقدامات سازمان برشمرد و بیان نمود: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و تقدیر از مسئولان انجمن های سازمان بسیج هنرمندان و فعالان حلقه های صالحین تازه ترین برنامه های سازمان طی ایام اخیر بود.

علامه در پایان با تاکید بر حساسیت و تاثیرگذاری نقش هنرمندان بسیجی در جامعه گفت: ان شاالله در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی متبرک بشده است، سازمان بسیج هنرمندان استان بتواند بهترین، زیباترین و ماندگارترین نقش را در تحقق این شعار به جامعه معرفی ارائه نماید.
انتهای پیام / 126
https://qomnews.ir/vdcep78w.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما