شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 16026
معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد:

ابراز خرسندی آیت الله سبحانی از امید ایجاد شده در مردم پس از انتخاب روحانی

قم نيوز : قم نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آیت الله سبحانی از امیدی که پس از انتخاب روحانی در مردم ایجاد شده است، ابراز خرسندی کردند.
ابراز خرسندی آیت الله سبحانی از امید ایجاد شده در مردم پس از انتخاب روحانی
به گزارش قم‌نیوز، مجید انصاری با اشاره به اهداف خود از سفر به قم و دیدار مراجع، اظهار کرد: زیارت مراجع تقلید و علما برای همه ما توفیق و سعادت عظیمی است.
 
وی افزود: به همین منظور امروز برای دیدار علما و زیارت کریمه اهل بیت(س) به قم آمدم و با تنی چند از علما و مراجع دیدار و گفت و گو کردم.
 
وی که پس از دیدار با آیت الله سبحانی که بدون حضور خبرنگاران برگزار شده بود، سخن می‌گفت، تصریح کرد: ارادت من به آیت الله سبحانی به سال 1344 بر می‌گردد که ایشان برای سخنرانی به کرمان تشریف می‌آوردند.
 
انصاری افزود: ارادت من به ایشان و ارشادات ایشان سبب شد که من طلبه بشوم و امروز که برای زیارت کرمه اهل بیت(س) به قم آمدم، توفیقی حاص شد تا با ایشان دیدار کنم.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بیانات آیت الله سبحانی در این دیدار، اظهار کرد: آیت الله سبحانی نسبت به مسائل کشور و دولت توصیه‌هایی داشتند.
 
وی افزود: ایشان بر توجه به مسائل و ارزش‌های اسلامی تاکید کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شدند.
 
انصاری تصریح کرد: آیت الله سبحانی از امیدی که پس از انتخاب روحانی در مردم ایجاد شده است، ابراز خرسندی کردند.
 
وی افزود: ایشان فرمودند سعی کنید که این امید و اتحاد با اقداماتی که صورت می‌گیرد حفظ شده و تقویت شود.
 
گفتنی است معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر امروز خود به قم با آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله جعفر سبحانی، آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله صانعی دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcep78z.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما