پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 32406
منبع : بسیج پرس
عضو شورای شهر تهران:

مهمترین ویژگی رزمایش اقتدار ثارالله (ع) مردمی بودن آن است

قم نيوز : قم نگار: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رزمایش اقتدار ثارالله (ع) باعث تقویت امنیت کشور می شود گفت: مهمترین ویژگی این رزمایش مردمی بودن آن است.
مهمترین ویژگی رزمایش اقتدار ثارالله (ع) مردمی بودن آن است
به گزارش قم نگار، مهدی حجت عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اعلام آمادگی از سوی هر کشوری باعث این موضوع می شود که کشورهای غربی و استکبار جهانی نسبت به آن کشور طمع نکنند و این موضوع در خصوص ایران هم صدق می کند و با توجه به شرایطی که کشورهای غربی به وسیله گروه های تروریستی در منطقه و به ویژه در یمن، عراق و سوریه ایجاد کرده اند، برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند امنیت کشور را تقویت کند.

وی با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه گروه تروریستی داعش تلاش هایی را برای ایجاد اخلال در کشور انجام داده که با شکست مواجه شده است گفت: دشمنان ما فکر به وجود آوردن ناامنی در کشور را از سر خود بیرون کنند و برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند آمادگی نیروهای نظامی ما را به خصوص در مناطق مرزی بالا ببرد.

حجت با اشاره به مردمی بودن رزمایش اقتدار ثارالله (ع) اظهار داشت: این رزمایش می تواند پیام محکمی برای دشمنان این مملکت داشته باشد و اینکه دشمنان فکر نکنند که ایران هم مانند بقیه کشورهای منطقه است که می توانند باعث تفرقه در آن شوند، بلکه نیروهای مسلح ما با آمادگی بالایی که از چنین رزمایش هایی بدست می آورند، به شدت با متجاوزان برخورد خواهند کرد.

عضو شورای شهر تهران با مثبت دانستن برگزاری این رزمایش ادامه داد: به هر حال هرگونه اعلام آمادگی برای دفاع از ارزش های نظام و میهن اسلامی یک اقدام پسندیده و سازنده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepe8x.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما