سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 44746
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله سبحانی در دیدار وزیر بهداشت مطرح کرد

تقویت خدمات زیرساخت‌های بهداشت و درمان قم/ تقدیر از اجرای طرح تحول سلامت

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، روند خدمات ارائه شده به مردم را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهر قم شد.
تقویت خدمات زیرساخت‌های بهداشت و درمان قم/ تقدیر از اجرای طرح تحول سلامت
به گزارش قم نیوز،آیت الله جعفر سبحانی دیشب در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه انجام عمل صالح دارای اجر و پاداش بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: افتتاح بیمارستان فرقانی که در خدمت رسانی به مردم تاثیرگذار است مصداق عمل صالح است.

وی با اشاره به اینکه گره گشایی از مردم وجب دلگرمی می‌شود، یادآور شد: با احترام به دیگر وزرا اعلام می‌کنم که شما بهترین وزیر کابینه هستید و خدمات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت در جامعه ملموس است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت رسانی شما به مردم با وجود مشکلاتی که در مسیر فعالیت وجود دارد، مهم و اثر بخش است، یادآور شد: خدمت رسانی به مردم را ادامه دهید و بدانید که مردم به شما محبت دارند.

آیت الله سبحانی به وضعیت شهر مقدس قم اشاره کرد و یادآور شد: خدمت رسانی به قم باید جدی گرفته شود و تلاش کنید که مشکلات این شهر را برطرف کنید.

حسن قاضی‌زاده هاشمی نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های وزارت بهداشت به ویژه در حوزه طرح تحول نظام سلامت پرداخت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepf8e.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما