سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 25756

توسعه فضای سبز در قم را باید جدی بگیریم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: مسئله توسعه فضای سبز از سوی مدیریت شهری با جدیت دنبال شده و باید بهسازی بوستان‌های موجود و ایجاد بوستان‌های جدید مورد توجه قرار گیرد.
توسعه فضای سبز در قم را باید جدی بگیریم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهر قم که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد در خصوص ضرورت توجه به فضای سبز اظهار کرد: ما باید در قم بحث فضای سبز را جدی بگیریم و کمربند فضای سبز تکمیل و تقویت شود.

وی همچنین افزود: باید بوستان های جنگلی را مورد استفاده قرار داده و با بهسازی آن زمینه بهره‌مندی مردم را فراهم کنیم.

شهردار قم بیان کرد: ابتدا باید بوستان‌های جنگلی داخل شهر را در اختیار مردم قرار دهیم و در کنار آن به توسعه و ایجاد بوستان‌های جدید بپردازیم.

دلبری در خصوص گزارش ارائه شده در ارتباط با فاز دوم بوستان جوان بیان کرد: در این بوستان پیست دوچرخه ایجاد شده است که باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد.

وی بیان کرد: همچنین باید نسبت به نسل علائم و... در این پیست اقدام شود.

شهردار قم همچنین در ادامه این جلسه به بررسی وضعیت فضای سبز بوستان‌های معصومیه، جوان و بوستان جانباز در منطقه پردیسان پرداخت و مدیران شهرداری نیز گزارش‌های لازم را در خصوص روند پیشرفت این پروژه‌ها ارائه دادند.

وی در خصوص بوستان غدیر گفت: بوستان غدیر فضایی آماده است و با کمترین هزینه می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

دلبری با اشاره به اینکه دو سرمایه گذار کارتینگ و بازی‌های آبی در این بوستان مشغول فعالیت هستند گفت: باید نسبت به تقویت سرویس بهداشتی، زیباسازی، روشنایی و... اهتمام داشته باشیم چرا که این بوستان بستر خوبی برای استقبال شهروندان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepf8w.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما