قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با دعوت مردم به حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس را روز فریاد بر سر ظالمان و ستمگران، روز اسلام، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین، روز غرش علیه استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی بیان کرد.
روز قدس، روز غرش مسلمانان علیه استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل است
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بیانیه آیت الله علوی گرگانی آمده است: امت بزرگ اسلام، آزادگان جهان، ای آنان که قلبشان برای آزادی ، عدالت و امنیت می تپد، هنگام فریاد فرارسیده، روز قدس روز فریاد بر سر ظالمان و ستمگران، روز اسلام، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین، روز غرش علیه استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است.


در این بیانیه تصریح شده است: اینجانب از تمامی مسلمانان جهان و دل‌سوختگان عالم درخواست می کنم که در روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و بهترین و زیباترین یادگار امام راحل که رضوان خدا بر او باد، بالخصوص امسال که رژیم سفاک و جنایتکار اسراییل غاصب، مردم مظلوم و شریف غزه را مورد شدیدترین حملات قرار داده که یادآور نسل کشی صبرا و شتیلا است با حضور خود در راهپیمایی این روز، انزجار خود را از این همه ظلم و ستم و تجاوز استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی نشان داده و از مردم مسلمان فلسطین حمایت کنند. خداوند توفیق عنایت فرماید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepn8w.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما