چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 27646
نماینده مردم قم در مجلس:

قم در زمینه مبل سازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: ۳۰ درصد مبل کشور در قم تولید می‌شود که پس از تهران استان قم در جایگاه دوم کشور قرار دارد که می‌تواند سبب ایجاد اشتغال در قم شود.
قم در زمینه مبل سازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد
به گزارش قم نیوز ، احمد امیر آبادی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد با اشاره به مشکلات استان قم در زمینه اشتغال اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی قم بحث اقتصاد است که صندوق توسعه ملی در همین رابطه تشکیل شده است.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سود صندوق توسعه ملی همانند سود بانک‌ها است و سعی شده است تا به وسیله آن مشکل اقتصاد قم برطرف شود.
 
امیر آبادی با اشاره به اهداف ایجاد صندوق توسعه ملی در کشور بیان کرد: هدف اصلی از ایجاد صندوق توسعه ملی این است تا تولید کنندگان و کارآفرینان بتوانند از این صندوق بمنظور برطرف کردن مشکلات خویش استفاده کنند و در زمینه ایجاد اشتغال به فعالیت بپردازند.
 
وی با تاکید بر اقدام قاطع جهت رفع مشکل اشتغال قم عنوان کرد: باید تلاش کرد تا همه مسئولان استان قم با اراده‌ای قاطع نسبت به مشکل اشتغال قم تلاش کنند و آن را رفع نمایند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بانک‌ها در زمینه برطرف کردن مشکلات اشتغال تصریح کرد: اگر اراده کافی در بانک‌ها ایجاد شود مشکل اشتغال استان قم برطرف می‌شود و جوانان جامعه ما بامشکل بی‌کاری مواجه نمی‌شوند.
 
امیر آبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت برطرف کردن مشکلات مددجویان قم اظهار داشت: 32 میلیارد تومان برای مدد جویان بهزیستی اختصاص یافته است.
 
وی با تاکید بر جایگاه قم در صنعت مبل سازی گفت: 30 درصد مبل کشور در قم تولید می‌شود که پس از تهران استان قم در جایگاه دوم کشور قرار دارد که می‌تواند سبب ایجاد اشتغال در قم شود.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صنعت مبل سازی می‌تواند پس از فرش به عنوان صنعتی مطرح شود که عامل ایجاد اشتغال و درآمدزایی خوبی در استان قم باشد که باید سعی شود تا صنعت مبل پس از فرش به عنوان یک برند معرفی شود.
 
امیر آبادی بااشاره به اداره کشور بدون نفت گفت: در برنامه ششم توسعه آمده است که دولت و مجلس بدون استفاده از نفت کشور را اداره کنند که یکی از مسائلی که می‌تواند جایگزین بودجه نفت باشد مالیات است.
 
وی با تاکید بر رفع مسئله اشتغال مددجویان بهزیستی خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در زمینه اشتغال دچار مشکلی نباشند و بایک نگاه دینی و ملی مشکلات آن ها را برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcepp8w.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما