چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 31696
سرپرست موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم خبر داد

پذیرش دانشجو در موسسه طلوع مهر بدون کنکور

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم از پذیرش دانشجو در رشته‏‌‏های مختلف در مقطع کارشناسی خبر داد.
پذیرش دانشجو در موسسه طلوع مهر بدون کنکور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجویان در این موسسه آموزش عالی در مقطع کارشناسی پیوسته بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید در چهار رشته نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجویان در رشته‏‌‏های مدیریت بازرگانی، علوم قرآن و حدیث و مترجمی زبان انگلیسی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام شود.

سرپرست موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم به پذیرش دانشجویان در رشته حسابداری اشاره کرد و افزود: پذیرش در این رشته بر اساس نتیجه آزمون صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان و علاقمندان اعم از کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند و یا واجد شرایط در این دوره‏‌‏ها هستند می‌توانند تا دهم مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رضایی در خصوص رشته‏‌‏ها و مقاطع تحصیلی که موسسه طلوع مهر در آن نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند گفت: حقوق ثبت اسناد و املاک، فقه و حقوق خصوصی، مدیریت اماکن متبرکه مذهبی، مهندسی آینده‌پژوهی و مدیریت بازرگانی از رشته‏‌‏های این موسسه در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی ادامه داد: موسسه طلوع مهر در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته‏‌‏های حسابداری، مدیریت بازرگانی، علوم قرآن و حدیث و مترجمی زبان انگلیسی دانشجو می‌پذیرد و در کاردانی ناپیوسته نیز رشته‏‌‏های حسابداری و امور اداری ارائه شده است.

سرپرست موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‏‌‏های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت جهانگردی، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت بیمه، حسابداری، حقوق قضایی و آموزش راهنمایی و مشاوره دانشجویان در این موسسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepp8x.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما