چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 52396
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن خوشنویسان استان قم خبر داد

شرکت 600 هنرجو در دوره‌های آموزشی انجمن خوشنویسان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن خوشنویسان استان قم گفت: تابستان امسال 600 نفر هنرجو در دوره‌های آموزشی این انجمن شرکت کردند.
شرکت 600 هنرجو در دوره‌های آموزشی انجمن خوشنویسان
به گزارش قم نیوز، احسان پورنعمان در قم با اشاره به برگزاری جشنواره دانش آموزی نسیم مهر در استان اظهار کرد: اجرای این جشنواره دی ماه سال گذشته با همکاری انجمن خوشنویسان استان قم آغاز شد.

وی ادامه داد: حدود دو هزار نفر در جشنواره دانش آموزی نسیم مهر شرکت کردند و مراسم اختتامیه این جشنواره اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

رئیس انجمن خوشنویسان استان قم افزود: شهرداری قم گالری شهر را در اختیار این انجمن قرار داده است و نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در زمینه خوشنویسی در این گالری برگزار می‌شود.

پورنعمان با اشاره به فعالیت‌های انجمن خوشنویسان استان قم اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های این انجمن است، انجمن خوشنویسان استان قم قراردادی را با اداره آموزش و پرورش استان منعقد کرده است تا کانون‌های فرهنگی این اداره کل به عنوان شعبه‌های انجمن خوشنویسان استان قم فعالیت کنند.

وی ادامه داد: اکنون 10 کانون فرهنگی در شهر قم، شعبه‌های انجمن خوشنویسان استان قم شدند و با فعالیت این کانون‌ها، تعداد هنرجویان انجمن خوشنویسان به 600 نفر افزایش یافت.

رئیس انجمن خوشنویسان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تابستان امسال شاهد افزایش دو برابری تعداد هنرجویان در دوره‌های آموزشی این انجمن بودیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepx8n.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما