سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 25396

بهره برداری فاز نخست ‌توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به پیشرفت پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از اتمام و بهره برداری فاز اول این پروژه تا پایان سال ۹۳ خبر داد.
بهره برداری فاز نخست ‌توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش به همراه علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، از پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید با بیان اینکه پروژه ضلع شرقی حرم دارای ۳ فاز است، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه که شامل صحن ضلع شرقی و کتابخانه ای به مساحت ۱۲ هزار متر مربع است، تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی ایجاد شبستان به مساحت ۸ هزار متر مربع را از دیگر بخش های عمرانی این پروژه ی عظیم عنوان کرد و افزود: با همکاری تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و شهرداری در حال انجام تملکات برای اجرای این فاز از پروژه هستیم.

استاندار قم با اشاره به توجه ویژه ی رهبر معظم انقلاب به استان قم، تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری به قم را مورد توجه قرار داد و افزود: مجموعه دولت و متولیان حرم مطهر نیز در راستای بهره برداری نهایی از این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۴ در تلاش هستند.

علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید با اشاره به انجام عملیات عمرانی این پروژه به صورت سه شیفت، از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال توسط این وزارتخانه جهت تکمیل این پروژه در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepx8w.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما