چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 15306
رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد:

برگزاری هفتمین دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری هفتمین دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث به صورت مجازی خبر داد.
برگزاری هفتمین دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، علیرضا سرمدی با اشاره به ثبت‌نام در هفتمین دوره آمادگی آزمون ورودی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث اظهار کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، شرکت کنندگان در المپیاد دانشجویی مجموعه علوم قرآن و حدیث و حافظان کل قرآن کریم می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هفتمین دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد به صورت غیر‌حضوری و اینترنتی همراه با آزمون‌های آزمایشی طبقه‌بندی شده به همت مدیریت فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.
 
رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: این دوره به منظور تقویت بنیه علمی و آماده‌سازی متقاضیان شرکت در آزمون ورودی رشته‌های تحصیلات تکمیلی برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث مانند سایر دانشگاه‌ها از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌کند.
 
سرمدی عنوان داشت: کسانی که به صورت مداوم به اینترنت دسترسی ندارند خلاصه مطالب، منابع آزمون، جزوات دوره و راهنمای شرکت در دوره به صورت رایگان به داوطلب ارسال می‌شود.
 
وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند برای تکمیل فرم ثبت‌نام از نوزدهم تیر تا پایان شهریور سال جاری به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرس http://vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند.
 
رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: بسته آموزشی حاوی منابع اصلی دوره توسط فروشگاه الکترونیکی پس از تایید ثبت‌نام از سوی مرکز تا 10 روز به افرادی که ثبت‌نام آنها تایید شده باشد تحویل داده می‌شود.
 
وی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند منابع فرعی و جانبی از قبیل لوح‌های فشرده دروس مرتبط و جزوات آنها و کتاب‌های منابع آزمون را از پایگاه اینترنتی فروشگاه الکترونیکی مرکز به آدرس http://shop.qhu.ac.ir تهیه کنند.
 
سرمدی از برگزاری آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد مجموعۀ علوم قرآن و حدیث در بهمن سال جاری خبر داد و افزود: حافظان کل قرآن کریم برای دریافت مدرک کارشناسی و داوطلبان دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcepx8z.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما