چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 50136
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم :

تکواندوکار قم به پیکارهای قهرمانی آسیا اعزام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از اعزام ملی‌پوش این رشته در ترکیب تیم پاراتکواندو ایران به مسابقات 2017 قهرمانی مردان آسیا خبر داد.
تکواندوکار قم به پیکارهای قهرمانی آسیا اعزام شد
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی، اظهار کرد: کسب سهمیه تیم‌های ملی برای حضور تکواندوکاران شایسته قم در مسابقات برون‌مرزی یکی از مهمترین اولویت‌های هیأت‌ تکواندو استان قم در سال 1396 به شمار می‌رود و خوشبختانه نخستین سهمیه آسیایی سال جاری از پاراتکواندو به دست آمد.

وی با اشاره به اعزام نماینده قم به مسابقات آسیایی در کشور کره‌جنوبی، عنوان کرد: محمدرضا شعبانی یکی از خوب‌های تکواندو قم است که با درخشش بسیار خوب و قابل توجه خود در پیکارهای قهرمانی کشور توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی پاراتکواندو را به دست بیاورد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم ابراز کرد: شعبانی در اردوی تیم ملی پاراتکواندو نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را برای عضویت این تیم به منظور حضور در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در کشور کره‌جنوبی‌ جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: شعبانی در حال حاضر هم از نظر روحی و هم از نظر جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امروز در کنار دیگر ملی‌پوشان پاراتکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به شهر چانچئون کره‌جنوبی اعزام شد.

جمشیدی عنوان کرد: امسال شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته پاراتکواندو هستیم و این پیکارها رسما از روز شنبه دهم تیر ماه آغاز می‌شود و تیم‌ ملی پاراتکواندو کشورمان متشکل از تکواندوکاران اوزان 42 و 44 کیلوگرم با هفت ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملی‌پوش تکواندو قم در وزن 44 کیلوگرم نماینده ایران در این پیکارها است، ابراز کرد: سعید صادقیان‌پور، محمدرضا شعبانی، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی، سجاد جوانبخت، مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی در این رقابت‌ها نمایندگان ایران هستند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان اظهار کرد: هدایت تیم ملی پاراتکواندو ایران در این دوره از مسابقات آسیایی برعهده پیام خانلرخانی است و مهدی احمدی نیز مربی این تیم محسوب می‌شود، ضمن اینکه مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepz8n.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما