پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 27196
شهردار قم:

طرح خیران آتش نشان در قم اجرایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به ایجاد خیران آتش نشانی گفت: همانند طرح خیران مدرسه ساز باید خیران آتش نشانی نیز تشکیل شوند و خیران و افراد نیکوکار در حد بضاعت خود به آتش نشانی کمک کنند.
طرح خیران آتش نشان در قم اجرایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پیش از ظهر دیروز در نشست تخصصی ایمنی ساختمان و بازار‌ها مقابل آتش سوزی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی شهر‌ها اظهار کرد: امروز افزایش ظرفیت ایمنی شهر‌ها و آموزش همگانی مقابل حوادث از نکات مهمی است که باید مد نظر آتش نشانان باشد.

شهردار قم با اشاره به اهمیت کار آتش نشانان افزود: جایگاه و اهمیت شما کمتر از ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست، سختی و فضیلت کار شما بیشتر از رزمندگان است.

دلبری بیان کرد: آتش نشانان فرشتگان جان مردم هستند و کار آن‌ها بسیار پاک و مقدس است، دربحران‌های طبیعی و غیر طبیعی که ایجاد می‌شود ما جز کشورهای حادثه خیز هستیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش گیری از حوادث عنوان کرد: همه ما باید سعی کنیم تا با سرمایه گذاری و راه کارهای مناسب از ایجاد حوادث جلوگیری کنیم و پیش از اینکه حادثه‌ای ایجاد شود پیشگیری را انجام دهیم.

شهردار قم با اشاره به ایجاد خیران آتش نشانی تصریح کرد: همانند طرح خیران مدرسه ساز باید خیران آتش نشانی تشکیل شود و خیران و افراد نیکوکار در حد بضاعت خود به آتش نشانی کمک کنند.

دلبری با اشاره به حل مشکلات آتش نشانان اظهار کرد: با تلاش مجلس شورای اسلامی و مسئولان باید خلا‌های قانونی و مشکلات آتش نشانان حل شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقداماتی اندیشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی درست دغدغه‌های آتش نشانان را حل کرد تا این قشر زحمت کش جامعه بتوانند هنگام ماموریت آرامش خاطر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcepz8w.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما