سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 34116
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

انهدام باند کلاهبرداری بانکی در قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری سه متهم متواری که در برخی از استان‌های کشور از مشتریان بانک‌ها کلاهبرداری می‌کردند، گفت: این افراد قبل از ورود به قم در چتر اطلاعاتی مأموران آگاهی قرار گرفته و دستگیر شدند.
انهدام باند کلاهبرداری بانکی در قم
به گزارش قم نگار، احمد کرمی اظهار کرد: ماموران آگاهی استان قم یک دستگاه خودروی سمند را در ۲۰ کیلومتری اتوبان «قم – تهران» که دستور توقیف در پلیس آگاهی یکی از استان‌های شمالی کشور را داشت شناسایی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اطلاع قبلی مبنی بر سابقه‌دار بودن راننده و دو سرنشین این خودرو و متهم به کلاهبرداری در چند استان کشور افزود: هر سه این افراد در درون این خودرو سمند بودند که در مواجهه با مأموران آگاهی استان متواری شده اما پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو توسط مأموران متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهمان سوژه‌های خود را داخل بانک‌ها شناسایی کرده و با طرح قبلی، هنگام خروج از بانک به آن‌ها اظهار می‌داشتند که فروشنده دلار و ارز خارجی به قیمت مناسب هستند و در صورت خریداری منفعت زیادی نصیب فرد خریدار می‌شود.

کرمی گفت: همین موضوع موجب برانگیخته شدن طمع مالباختگان شده و وارد معامله می‌شدند و کلاهبرداران نیز با انجام مانور متقلبانه بدون پرداخت دلار اقدام به دریافت پول‌های مالباختگان کرده و از محل متواری می‌شدند.

وی افزود: افراد مذکور پس دستگیری بلافاصله مورد بازرسی قرار گرفته و مقداری وجوه نقد و دلار از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه هر سه متهم ساکن یکی از استان‌های همجوار قم هستند، اضافه کرد: متهمان ۱۵، ۱۴ و هشت فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند که پس از تفهیم اتهام توسط مقام قضایی استان با قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepz8x.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما