چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 17106
در ادامه لیگ برتر فوتبال استان قم

هما با پیروزی مقابل عقاب صدرنشین شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال هما با کسب پیروزی پرگل برابر عقاب صدرنشین لیگ برتر فوتبال استان قم شد.
هما با پیروزی مقابل عقاب صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان قم عصر سه شنبه یک مسابقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار شد که طی آن تیم فوتبال هما با نتیجه چهار بر یک مقابل عقاب پردیسان به پیروزی رسید.
 
هما در این بازی با ترکیب حسن بداقی، رضا پرویزی، مهدی یگانه، مهدی ولی زاده(83- سید مرصاد هاشمی)، حمید آبکار، علی خرسند، مرتضی حبیب نژاد، سید ابوالقاسم راسخ( 64- سیدحامد روحانی)، عمری کیبونکه، سید مرتضی حسینی( 48- حسن دارابی) و امیر خودکامه با مربیگری محرم گائینی به زمین رفت.
 
در ترکیب تیم عقاب پردیسان نیز حسن سائلی، حمید لطفی، علی ابراهیم گل، صادق اسدی مهر، علیرضا انور، سید علیرضا مبینی پور، محمد رضایی مفید(78- محمد قاسمی)، ابراهیم ملک‌زاده(64- حمیدرضا محمدی)، حسن چهره‌قانی، مجید قراگوزلو (61- حسن باقر پور) و علیرضا آزادوار با هدایت مجید البرزیان راهی میدان شد.
 
این بازی قرار بود از ساعت 14:45 آغاز شود اما به علت عدم حضور پزشکیار، بازی با تأخیر 45 دقیقه‌ای برگزار شد و همین امر موجب شد دقایق پایانی مسابقه زیر نور کمرنگ پروژکتورهای ورزشگاه تختی ادامه یابد.
 
اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 16 مسابقه شکل گرفت و امیر خودکامه مهاجم هما با فرار از دفاع عقاب در موقعیت گل قرار گرفت و حتی سائلی دروازه‌بان عقاب را هم جا گذاشت اما نتوانست دروازه عقاب را باز کند.
 
سرانجام هما در دقیقه 26 به گل رسید و ضربه آزاد دیدنی مرتضی حبیب نژاد وارد دروازه عقاب شد اما یک دقیقه بعد عقاب می‌توانست بازی را مساوی کند اما مجید قراگوزلو پاس زیبای محمد رضایی را دریافت کرد و با ضربه چیپی بی‌دقت توپ را به بیرون فرستاد.
 
عقاب در دقیقه 38 به گل تساوی رسید و حسن چهره قانی با نفوذ به محوطه جریمه هما با ضربه‌ای دقیقه گل مساوی را به ثمر رساند اما در دقیقه 39 امیرخودکامه روی اشتباه عجیب و محرز حسن سائلی دروازه‌بان عقاب، هما را جلو انداخت.
 
هما در ابتدای نیمه دوم با گلزنی عمری کیبونکه به گل سوم هم رسید و روی اشتباه مدافعان عقاب ، کیبونکه در مصافی تک به تک گل سوم هما را به تور دروازه عقاب نشاند.
 
چهارمین گل هما نیز در شرایطی به ثمر رسید که عقاب سراسر حمله بود اما هما روی یک ضد حمله با حرکت انفجاری امیر خودکامه ، پاس وی به دهانه دروازه و ضربه تمام‌کننده حسن دارابی تیر خلاص را بر پیکر عقاب شلیک کرد.
 
حسین زمانی داور این مسابقه بود و به حمید لطفی، حسن باقر پور و علیرضا آزادوار از عقاب و سید ابوالقاسم راسخ و مهدی ولی زاده از هما کارت زرد نشان داد.
 
موسی مهابادی در نقش کمک‌داور اول ، محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک‌داور دوم و سعید باهنر به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه حضور داشتند.
 
هما با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت البته تیم اتحاد هم این فرصت را دارد که با شکست دادن استقلال، دومین تیم 6 امتیازی جدول باشد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcepz8z.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما