چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 27088
سرپرست هیئت تکواندوی قم:

تیم تکواندوی قم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت تکواندوی قم گفت: تیم تکواندوی قم با قرار گرفتن در رده سوم جدول مرحله گروهی، به مرحله نهایی مسابقات تکواندوی باشگاه‌های کشور راه یافت.
تیم تکواندوی قم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور راه یافت
به گزارش قم نیوز: سید جواد حسینی در مورد حضور تیم تکواندوی قم در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: تکواندوکاران قم پس از خاتمه یافتن دور گروهی رقابت‌های تکواندوی کشور و پس از برگزاری ۹ مسابقه، رتبه سوم جدول رده بندی را به دست آوردند و به مرحله پایانی این مسابقات راه یافت.

وی گفت: در مرحله پایانی مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور ۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و این در حالی است که نتایج خوب تیم تکواندوی قم در ۴ مسابقه اخیر، حکم صعود نماینده قم را امضا کرد.

سرپرست هیئت تکواندوی قم افزود: تکواندوکاران قم در نهمین هفته از لیگ تکواندو در شرایطی که در ۳ بازی اخیر خود پیروز شده بودند با تیم هیئت تکواندوی اصفهان روبرو شدند که این مسابقه به تساوی انجامید و تیم تکواندوی قم با این نتیجه جمع امتیازات خود را به عدد ۱۶ امتیازی رساند.

حسینی عنوان کرد: مسابقات لیگ تکواندو کشور موسوم به جام شکوفه‌های تکواندو که دهمین فصل خود را سپری می‌کند در گروه‌های ۲ گانه و با حضور حدود ۴۵۰ تکواندوکار در قالب ۲۰ تیم برگزار شد که تیم‌های پاس قوامین و صنایع استیل البرز صدرنشین دو گروه شدند و تیم استیل البرز نیز در شرایطی صدرنشین شد که در مبارزه با هیئت تکواندوی قم مغلوب شده بود.

وی بیان کرد: تکواندوکاران قمی در حالی جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند که در گروه دوم، تیم صنایع استیل البرز با ۲۷ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت، تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران دوم شد و هیئت تکواندو قم و پیشگامان حرفه‌ای به ترتیب در مکان سوم و چهارم را از آن خود کردند تا راهی دور دوم و نهایی شوند.

سرپرست هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: تیم تکواندوی قم در گروه دوم با تیم‌های آینده سازان صنایع استیل البرز، شهرداری تبریز، اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، پیشگامان حرفه‌ای، هیئت تکواندو آذربایجان شرقی، هیئت تکواندو اصفهان، صنایع استیل البرز، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و پکیج مگا ترم مازندران همگروه بود.

حسینی خاطرنشان کرد: تیم‌های پاس قوامین تهران، شهرداری اراک، هیئت تکواندوی استان قزوین و تیم مرحوم حاجی‌پور بابل دیگر تیم‌های راه یافته به دور دوم هستند که در این مرحله احتمال تقابل این تیم‌ها با نماینده قم وجود دارد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcev78w.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما