جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 22038

اتحاد قم حریفان خود در فوتبال جوانان کشور را شناخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در راه صعود به لیگ دسته اول جوانان، حریفان خود در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگا‌ه‌های کشور را شناخت.
اتحاد قم حریفان خود در فوتبال جوانان کشور را شناخت
به گزارش قم نیوز، با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کرده‌اند و برای بازی در مرحله نهایی در مجموع ۱۶ تیم شده‌اند و حالا قرار است که در چهار گروه مرحله نهایی برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور تلاش کنند.

تیم‌های راه یافته به این مرحله، بازی‌های خود را در چهار گروه چهار تیمی انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله سوم بروند، ضمن اینکه مرحله سوم در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و چهار تیم مرحله پایانی راهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور خواهند شد.

هیئت فوتبال استان قم نیز یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان کشور داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال جوانان اتحاد قم برای صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور با حریفان خود به رقابت پرداخت و با کسب عنوان نایب قهرمانی به مرحله بعد صعود کرد.

تیم‌های حاضر در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اتحاد قم، پارسیان البرز، شهرداری اراک، صبای تهران و مقاومت نوین گیلان بودند، در حالی که تیم جوانان اتحاد شادقلی قم با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های صبای تهران و شهرداری اراک، یک تساوی با تیم مقاومت نوین گیلان و باخت برابر پارسیان البرز با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه سوم، یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های مقدماتی از گروه سوم لقب گرفت.

تیم‌های حاضر در مرحله گروهی بازی‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور، در مرحله مقدماتی در هشت گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که از این گروه تیم صبای تهران با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و تیم اتحاد قم با کسب هفت امتیاز در مکان دوم ایستاد.

با انجام بازی‌های گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف سرانجام تیم‌های صبای تهران، اتحاد قم، پرسپولیس قائمشهر، شهرداری امیرکلای مازندران، شهرداری همدان، پالایشگاه شازند اراک، شهرداری اردبیل، ملی‌پوشان تبریز، توحید شوش، استانداری کرمانشاه، فجر کنگان بوشهر، شاهین اهواز، گل گهر سیرجان، سفیر سبز یزد و دو تیم از گروه هفتم به مرحله بعد راه یافته‌اند.

بدین ترتیب تیم فوتبال اتحاد قم در مرحله نهایی این رقابت‌ها با تیم‌های فوتبال جوانان شهرداری همدان، ملی‌پوشان تبریز، شهرداری امیرکلا مازندران از ۳ تا ۷ اردیبهشت رقابت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcev78w.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما