شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 23028

احتمال تمدید قراردادم با صبا بسیارکم است

قم نيوز : قم نیوز:مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: احتمال تمدید قراردادم با صبا بسیار کم است و با وضعیت کنونی صبا را ترک می‌کنم.
احتمال تمدید قراردادم با صبا بسیارکم است
به گزارش قم نیوز، مهدی مومنی درباره تغییرات در هیئت مدیره باشگاه صبای قم اظهار کرد: شنیده‌ام که اکبر غمخوار رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا شده اما شناخت زیادی از ایشان ندارم و بعید می‌دانم با تغییر اشخاص در بدنه باشگاه صبا اتفاق جدیدی برای رفع مشکلات صبا رخ دهد.

وی تاکید کرد: حدود ۳۴ درصد از طلبمان را دریافت کرده‌ایم و قول‌هایی هم که آقایان می‌دهند از ابتدای فصل وجود داشته اما هیچ وقت شکل عملی به خود می‌گیرد.

مهاجم سرعتی تیم فوتبال صبا در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان وعده پرداخت مطالباتشان تا پایان اردیبهشت ماه داده شده بیان کرد: چیزی در این باره نشنیده‌ام اما امیدوارم هر چه سریع‌تر وضعیت مطالبات ما روشن شود.

مومنی افزود: فصل بسیار سختی را گذراندیم و وضعیت تیم از نظر مالی و انگیزشی بسیار بد بود و به شخصه از عملکرد خودم هم راضی نبودم چون انگیزه چندانی برای تلاش دو چندان نداشتم.

وی ابراز کرد: در هفته‌های نخستین فصل گذشته به دلیل اینکه انگیزه داشتیم و مشکلات مالی نمود پیدا نکرده بود وضعیت بهتری داشتیم اما اوضاع در ادامه تا پایان فصل خیلی بد پیش رفت.

مهاجم صبا عنوان کرد: قراردادم با صبا به پایان رسیده و احتمال تمدید قراردادم با صبا بسیار کم است و با وضعیت کنونی صبا را ترک می‌کنم.
مومنی تصریح کرد: تغییر در هیئت مدیره باشگاه زمانی موثر است که تفکر و سیاست باشگاه تغییر یابد و تغییرات شکل عملی به خود بگیرد اما نفس تغییر اشخاص کمکی به تیم نمی‌کند با این حال امیدوارم روزهای روشنی پیش روی صبا باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcev78w.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما