چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : 37078
مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد

برپایی 4 بازارچه عرضه سوغات و صنایع دستی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در ایام نوروزی چهار بازارچه عرضه سوغات و صنایع دستی برپا می‌شود که مسافران می‌توانند،‌ پس از زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) سوغات خود را از این بازارچه‌ها تهیه کنند.
برپایی 4 بازارچه عرضه سوغات و صنایع دستی در قم
به گزارش قم نیوز،‌ عیسی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد،‌اظهار کرد: با توجه به اینکه چندی بیشتر تا آغاز سال جدید باقی نمانده است، این سازمان وظایف گوناگونی را در تکریم از مسافران،‌ گردشگران و زائران در این ایام به عهده دارد.

وی یکی از وظایف سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری را در ایام نوروزی دایر کردن بازارچه‌های نوروزی دانست و گفت: چهار بازارچه در مجتمع های توریستی_گردشگری و ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س)‌،‌ برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری قم ادامه داد: یک بازارچه در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با ۳۰ غرفه و سه بازارچه دیگر در مجتمع گردشگری مهتاب با ۱۰ غرفه، در مجتمع گردشگری زیتون با ۱۰ غرفه ‌و در مجتمع گردشگری مارال ستاره نیز با ۱۰ غرفه دایر می‌شود که به ارائه صنایع دستی و سوغات به زائران و مسافران نوروزی می‌پردازد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط استان قم از نظر آب و هوایی بسیار مناسب است، شمار فراوانی از مردم در سراسر کشور را برای حضور در قم ترغیب می‌کند و می‌توانند سوغاتی‌های خود را از این بازارچه‌ها تامین کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcev78x.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما