سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 36088
سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم:

مکان ششم جدول برای یاسین‌پیشرو قم رتبه مناسبی بود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم گفت: با توجه به بضاعت و شرایطی که در مسابقات لیگ برتر فوتسال داشتیم رتبه ششمی برای این تیم جایگاه مناسبی بود.
مکان ششم جدول برای یاسین‌پیشرو قم رتبه مناسبی بود
به گزارش قم نگار اظهار کرد: ما امسال در شرایطی وارد رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شدیم که حامی مالی و شرایط خوبی نداشتیم و در فاصله زمانی اندک تا شروع لیگ مهیای رقابت با حریفان شدیم.

وی ادامه داد: جا دارد از حمایت‌های خوبی که مدیریت اداره کل ورزش و جوانان و تمامی عزیزانی که به تیم کمک کردند تشکر کنم زیرا ورود به لیگ هفدهم با توجه به وضعیت نامشخصی که تیم بعد از جدایی اسپانسر سال گذشته داشت، با شرایط خاصی همراه بود.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: درهرحال با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان که صاحب‌امتیاز این تیم است از هفته سوم مدیریت تیم در اختیار هلدینگ یاسین‌پیشرو قرار گرفت و مدیریت صحیح در مجموعه موجب شد تا وضعیت بهتر از گذشته شود.

وی خاطرنشان کرد: نماینده فوتسال قم بعد از اینکه با نام آتلیه‌طهران وارد بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد، از هفته سوم رقابت‌ها در اختیار مدیریت یاسین‌پیشرو قرار گرفت و با نام هلدینگ یاسین‌پیشرو لیگ را ادامه دادیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با تشکر از زحمات تمامی بازیکنانی که در این فصل با تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بودند، بیان کرد: بازیکنانی که امسال در تیم ما بودند واقعا برای سربلندی تیم زحمت کشیدند، با توجه به بضاعتی که داشتیم که در شروع کار با مدیریت یاسین‌پیشرو قول دادم که در یکی از رتبه‌های میانی جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

غیاثی عنوان کرد: در بازی هفته پایانی برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به دلیل اینکه جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی تثبیت شده بود، بازی جنبه تشریفاتی داشت و در نهایت با کسب مقام ششم به کار خود ر این دوره از رقابت‌ها پایان دادیم و امیدوارم برای دوره بعد از هم اکنون برنامه‌ریزی خوب و دقیقی انجام بدهیم تا با قدرت بیشتر وارد بازی‌ها شده و قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcev78x.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما