پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 51478
منبع : خبرگزاری فارس
در شورای معاونین جمعیت هلال احمر مطرح شد

ضرورت ایجاد پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در قم

قم نيوز : قم نیوز: در شورای معاونین جمعیت هلال احمر بر ضرورت ایجاد پایگاه امداد هوایی این جمعیت در استان قم تاکید شد.
ضرورت ایجاد پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در قم
ضرورت ایجاد پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در قم
به گزارش قم نیوز، شورای معاونان جمعیت هلال احمر ظهر امروز با حضور مدیران کشوری و استانی این جمعیت و مدیران استان قم در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد.

محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به ویژگی‌های استان قم گفت: راه‌های مواصلاتی 17 استان از شهر قم می‌گذرد و این شهر به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: استان قم بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد و این استان دارای بیش از 25 هزار کیلومتر راه‌های مواصلاتی است، استان قم پنج شهر و پنج بخش دارد و بیش از 400 امامزاده در این استان است، اتباع 116 کشور در استان قم زندگی می‌کنند.

افزود: استان قم معین استان تهران در حوادث است و در این راستا باید تجهیز شود، همجواری استان قم با فرودگاه امام خمینی(ره) موجب شده است که امکان ساخت سوله‌های امدادی برای پوشش کشور در قم به وجود بیاید.

مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در ادامه این جلسه با اشاره به وظایف این جمعیت اظهار کرد: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی است و اعتبارات خوبی را در این خصوص اختصاص بدهیم، به عنوان مثال برای شروع کار آمادگی ایجاد یک زمین ورزشی را در یکی از مناطق محروم شهر قم داریم.

وی ادامه داد: استان قم یکی از استان‌های معین استان تهران در حوادث است و آمادگی داریم که پایگاه بالگرد امدادی را در استان قم ایجاد کنیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: خدمات این جمعیت به مردم بدون مزد و منت است، جمعیت هلال احمر قم یک مجموعه پرتلاش است و نیروهای این جمعیت با اخلاص کار می‌کنند.

مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر در این جلسه با ارائه لوح تقدیری از زحمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان در کمک به این جمعیت تجلیل کرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdceve8n.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما