يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 27448
منبع : مرکز خبر حوزه و تسنیم
پس از بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه در بوشهر،

آیت الله حسینی بوشهری از عارضه قلبی بهبود یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از سلامتی کامل مدیر حوزه‌های علمیه خبر داد
قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور که به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد.
آیت الله حسینی بوشهری از عارضه قلبی بهبود یافت
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسینی بوشهری که برای دیدار با مردم بوشهر و سخنرانی به این شهر سفر کرده بود، دچار عارضه خفیف قلبی از نوع سکته خفیف شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در یکی از بیمارستان های بوشهر بستری شد و پس از مراقبت های ویژه و بازگشت سلامتی کامل با نظر پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شد.

آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری است و نائب رئیسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز به عهده ایشان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در همین زمینه به خبرگزاری تسنیم گفت: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری که بر اثر درد قفسه سینه در بیمارستان قلب بوشهر بستری شده بود، پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

‌علیرضا رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه در بیمارستان قلب بوشهر بستری شد، اظهار داشت: ایشان از ناحیه سینه دچار درد بودند و پس از انتقال به بیمارستان قلب بوشهر، آزمایشات گوناگون از جمله تهیه نوار قلب و آزمایش آنزیم‌ها انجام شد که تغییرات کمی در نوار قلب آیت الله حسینی بوشهری مشاهده شد.

وی با بیان اینکه آزمایشات انجام شده خوشبختانه نرمال بود، افزود: برای مراقبت بیشتر، پزشکان متخصص قلب در استان بوشهر خواستار بستری ایشان در بیمارستان قلب بوشهر شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه نتایج آخرین آزمایش قلب آیت الله حسینی بوشهری دقایقی پیش اعلام شد که نشان داد هیچ مشکلی وجود ندارد و ایشان بیمارستان قلب بوشهر ترخیص شدند
https://qomnews.ir/vdceve8w.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما