پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 36718
سرمربی تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم:

منتظر 3 پیروزی مقتدرانه یاسین‌پیشرو قم باشید

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم گفت: تیم ما در سه دیدار متوالی از مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور به دنبال سه پیروزی مقتدرانه است.
منتظر 3 پیروزی مقتدرانه یاسین‌پیشرو قم باشید
به کزارش قم نیوز، فریبرز عسگری اظهار کرد: با توجه به موقعیتی که در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور داریم صد در صد این هفته برای کسب بهترین نتیجه در مقابل حریفان خود به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: ما در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور جزو سه تیم بالای جدول بودیم و هدف‌مان تلاش برای کسب مقام قهرمانی در دور برگشت بود اما متأسفانه نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کرده‌ایم وفق مراد ما نبود و باید جبران کنیم.

سرمربی تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم افزود: در هفته‌های سوم تا پنجم مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور از امروز تیم بزرگسالان یاسین پیشرو قم برای کسب سه پیروزی برابر حریفان خود، با تمام توان گام به میدان می‌گذارد و تک تک مهره‌های ما مصمم به موفقیت تیم در ادامه لیگ هستند تا یک جایگاه خوب کسب کنیم.

وی با اشاره به رقبای تیم یاسین‌پیشرو قم در سه بازی آتی، عنوان کرد: ما در جدال با تیم‌های لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو قزوین و صنایع گیتی پسند اصفهان به میدان می‌رویم و به چیزی جز کسب امتیازات کامل این سه مسابقه فکر نمی‌کنیم.

عسگری افزود: تکواندوکاران ما در هفته جاری ویژه این سه مسابقه تمرین کرده‌اند، سعی ما این بود که با شناختی که از تیم‌های لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو قزوین و گیتی پسند اصفهان به اعضای تیم می‌دهیم، آنها را با اطلاع کامل از وضعیت رقبای خود آماده این بازی‌ها کنیم.

وی یاد آور شد: تیم ما در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندو توانست تیم‌های لوازم خانگی و هیئت تکواندو قزوین را شکست دهد و در بازی حساسی که در مصاف با تیم گیتی‌پسند اصفهان داشتیم در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم اما اکنون مدعی برتری در سه بازی هستیم.

سرمربی تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم ابراز کرد: با اطلاعات دقیقی که از این سه تیم کسب کرده‌ایم این هفته تمام توان خود را در مقابل آنها به کار می‌گیریم تا ۹ امتیاز این سه بازی را از آن خود کرده و بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی به رتبه‌های بالاتر برسیم.

وی بیان کرد: تیم لوازم خانگی کن سه سال رده سوم لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده و همواره تیم آماده‌ای بوده اما تیم هیئت تکواندو قزوین تیمی جدید و جویای نام است و در نیم‌فصل نخست نیز این تیم را با نتیجه خوبی شکست دادیم.

عسگری عنوان کرد: تیم گیتی‌پسند اصفهان همانند تیم ما نخستین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور را سپری می‌کند و با وجود عملکرد خوبی که داشته این هفته یقیناً حریف انگیزه و آمادگی بالای تیم یاسین‌پیشرو نخواهد شد.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های اخیر، تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم ما دیگر بسته شد نتوانستیم با ترکیب کامل در لیگ حاضر شویم و طبیعی بوده که این اتفاق روی عملکرد تیم تأثیر منفی گذاشته است، ضمن اینکه به دلیل حضور برخی از اعضای تیم در سایر شهرها، امکان تمرین مستمر تیم فراهم نشد و این موضوع توان تیم ما را کاهش داد، با این حال با اطمینان می‌گویم که منتظر سه پیروزی مقتدرانه یاسین‌پیشرو در سه مسابقه پیش‌رو باشید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcevf8x.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما