پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 49958
منبع : خبرگزاری فارس

صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها

جدال با دانشكده صدا و سيما براي قهرماني
قم نيوز : قم نيوز: تیم‌های راه یافته به دیدار فینال مسابقات سال 1396 جام رمضان فوتسال رسانه‌های استان قم با برگزاری دو مسابقه مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها / جدال با دانشكده صدا و سيما براي قهرماني
صعود خبرنگاران ورزشي قم به فينال جام رسانه‌ها / جدال با دانشكده صدا و سيما براي قهرماني
به گزارش قم نيوز، امسال نیز صدا و سیمای مرکز قم میزبانی مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها را بر عهده داشت و این بازی‌های جذاب و تماشایی با رقابت هشت تیم کار خود را آغاز کرد و تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای مرحله مقدماتی را سپری کردند تا دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی برسد.

 

* رقابت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی مرحله مقدماتی

در گروه نخست مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، تیم‌های فوتسال منتخب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم، معاونت سیمای قم، دانشکده صدا و سیما و حراست مرکز قم به میدان رفتند و تیم‌های خبرنگاران ورزشی و دانشکده صدا و سیما از این گروه به دیدار پایانی راه یافتند.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم نیز چهار تیم معاونت فنی صدا و سیما، فرزندان کارکنان سازمانی، تاسیسات و واحد مرکزی خبر رقابت کردند و سرانجام تیم‌های واحد مرکزی خبر و تاسیسات صدا و سیما راهی مرحله نهایی بازی‌های امسال جام رمضان رسانه‌های قم شدند.

 

* پیروزی خبرنگاران ورزشی قم در نیمه نهایی برابر واحد مرکزی خبر

مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم به انجام رسید و در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این مرحله، تیم خبرنگاران ورزشی قم با نتیجه سه بر یک مقابل تیم واحد مرکزی خبر به برتری رسید و به بردهای متوالی خود برای رسیدن به فینال ادامه داد.

در این دیدار گودرزی، معارف‌وند، نعمتی، لکی، نبی‌گل، نوری، عرب و سیدابراهیمی بازیکنان تیم واحد مرکزی خبر (خبرگزاری صدا و سیما) بودند و در ترکیب تیم خبرنگاران ورزشی قم نیز عابدی، اسماعیلی، چهرقانی، اشرفی، بیدگلی، سهرابی، طالبی و جایروند حضور داشتند، ضمن اینکه مسعود کیهان با صلاحدید کادر فنی و رضا جعفری به دلیل مصدومیت در لیست اصلی این تیم حضور نداشتند.

 

* برتری قاطع خبرنگاران ورزشی و صعود به فینال

این بازی با برتری تیم خبرنگاران ورزشی قم آغاز شد و در همان ثانیه‌های نخست ایمان سهرابی دروازه تیم حریف را باز کرد و سپس نوبت به بیدگلی و جایروند رسید تا گل‌های دیگر تیم خبرنگاران را بزنند و نیمه نخست با برتری قاطع سه بر صفر این تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم واحد مرکزی خبر با انگیزه جبران گل‌های خورده تلاش زیادی انجام داد تا اینکه فرشاد عرب یکی از گل‌ها را تلافی کرد اما مصدومیت این بازیکن تکنیکی در ادامه مسابقه موجب شد تا تلاش هم‌تیمی‌ها اجازه به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر را ندهد و در شرایطی که تیم خبرنگاران ورزشی قم یک پنالتی نیز توسط جواد طالبی از دست داد، این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک خبرنگاران ورزشی قم تمام شد.

 

* فینال تکراری بین رقبای هم‌گروه مرحله مقدماتی

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، مسابقه تیم‌های دانشکده صدا و سیما و تاسیسات در وقت‌های عادی به تساوی بدون گل انجامید و در ضربات پنالتی تیم دانشکده صدا و سیما موفق به شکست سه بر دو حریف خود شد تا در مسابقه پایانی به مصاف تیم خبرنگاران ورزشی قم برود.

بدین‌ترتیب تیم‌های هم‌گروه مرحله مقدماتی یعنی خبرنگاران ورزشی قم با دانشکده صدا و سیما ساعت 23 روز شنبه سوم تیر ماه دیدار نهایی مسابقات سال 1396 جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم را برای کسب عنوان قهرمانی برگزار می‌کنند، در حالی که مصاف آنها در مرحله مقدماتی با برتری 4 بر 3 خبرنگاران تمام شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevo8e.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما