يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 50938
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله سعیدی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان قم بیان کرد

آیت الله سعیدی: دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: سازمان تامین اجتماعی دستگاهی غیر وابسته به دولت بوده که درآمدهای خود را از مردم تامین می‌کند و هدف این سازمان درآمدزایی و فعالیت‌های اقتصادی نیست و اگر بدهی‌های مردم به این سازمان پرداخت نشود نخستین افرادی که آسیب می‌بینند خود مردم هستند.
دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند
دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند

آیت الله سعیدی:
دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: سازمان تامین اجتماعی دستگاهی غیر وابسته به دولت بوده که درآمدهای خود را از مردم تامین می‌کند و هدف این سازمان درآمدزایی و فعالیت‌های اقتصادی نیست و اگر بدهی‌های مردم به این سازمان پرداخت نشود نخستین افرادی که آسیب می‌بینند خود مردم هستند.

به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان قم که ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه تامین اجتماعی دارای رویکرد انسانی و خدماتی است و در این سازمان نگاه قومی، سیاسی و دینی وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس سیره اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآن کریم، فعالیت‌هایی که افراد در جامعه انجام می‌دهند دارای عقبه مشخصی است که این عقبه دولت و نظام می‌باشد به همین علت باید مخارج افراد ناتوانی که توان خود را برای جامعه گذاشته‌اند تامین و از آنها حمایت شود.

وی با تاکید به اینکه افرادی که به تامین اجتماعی بدهکار هستند از جمله دولت و مراکز دیگر باید بدهی خود را پرداخت کنند، خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی دستگاهی غیر وابسته به دولت بوده که درآمدهای خود را از مردم تامین می‌کند و هدف این سازمان درآمدزایی و فعالیت‌های اقتصادی نیست و اگر بدهی‌های مردم به این سازمان پرداخت نشود نخستین افرادی که آسیب می‌بینند خود مردم هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: سهامداران تامین اجتماعی باید در راستای مدیریت این مجموعه نیز مشارکت کنند چرا که این مشارکت و همکاری سبب جلوگیری از تغییر رویکرد اصلی این مجموعه توسط دولت و پیشرفت می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از خدمات متنوعی که توسط سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود، تقدیر کنیم، افزود: سازمان تامین اجتماعی به معنای مریض شدن و بی‌توجهی به بهداشت نیست بلکه این مجموعه همانند اورژانس و آتش‌نشانی عمل می‌کند و برای رفع نگرانی‌های جامعه در هنگام حادثه پیش‌بینی شده است.

سعیدی در پایان با اشاره به اینکه امروزه بیشتر فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اضافه کرد: الکترونیکی کردن خدمات تامین اجتماعی سبب صرفه‌جویی در وقت مردم و امکانات کشور می‌شود و امیدواریم با ارائه آموزش‌های مطلوب به مردم بتوانیم در ابعاد مختلف تاثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcevo8n.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما