چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 21958

تیم فوتبال آدلان قم برابر آریا در میدان حاضر نشد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال آدلان قم در دیدار خود برابر آریا در لیگ دسته اول فوتبال قم در میدان حاضر نشد تا ۳ بر صفر بازنده شود.
تیم فوتبال آدلان قم برابر آریا در میدان حاضر نشد
به گزارش قم نیوز، در ادامه هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم قرار بود تیم‌های فوتبال آریا و آدلان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی قم به مصاف هم بروند که این بازی با وجود حضور تیم فوتبال آریا برگزار نشد.

آدلان در حالی در این بازی غیبت کرد و ۳ بر صفر بازنده شد که با یک امتیاز در رده ماقبل آخر جدول رده بندی لیگ دسته اول حضور داشت و به نظر می‌رسد با ادامه این شرایط، نامزد اصلی سقوط به دسته دوم است.

گفته می‌شود تیم فوتبال آدلان به این دلیل در مسابقه امروز برابر آریا حاضر نشده است که کارت بیمه ورزشی سال ۹۳ بازیکنان این تیم توسط باشگاه گرفته نشده است.

با توجه به بی‌نظمی برخی تیم‌ها در مسابقات لیگ بر‌تر، این بی‌نظمی‌ها در لیگ دسته اول نیز ادامه یافته و هیئت فوتبال استان قم باید تمهیداتی برای مقابله با این گونه اتفاقات اتخاذ کند.

این در حالی است که در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال قم نیز تیم فوتبال انصار در ۲ مسابقه و پیمان در یک مسابقه در میدان حضور پیدا نکرده بودند و همین دو تیم نیز از لیگ بر‌تر به دسته اول سقوط کردند.

آریا با کسب ۳ امتیاز بی‌دردسر این بازی ۹ امتیازی شد و به طور موقت به رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول صعود کرد اما آدلان نیز در رده ماقبل آخر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcevo8w.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما