شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 30958
رئیس هیئت تکواندوی قم:

عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور به نماینده تکواندوی قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: تیم تکواندوی استان قم در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور موفق به کسب یک طلا و ۳ برنز شد و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور نیز به نماینده تکواندوی قم رسید.
عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور به نماینده تکواندوی قم رسید
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون تکواندو یک تکواندوکار قمی و قهرمان وزن هشتم مسابقات قهرمانی کشور را به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار مسابقات قهرمانی کشور برگزید.

وی افزود: حسین داداش زاده تکواندوکار آینده دار قمی که در مسابقات قهرمانی پایه کشور در وزن هشتم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو عنوان فنی‌ترین تکواندوکار مسابقات انتخاب شد.

رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: این افتخار بزرگ در حالی برای جامعه تکواندوی قم به دست آمد تکواندوکاران قمی در این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند و در رده چهارم جدول امتیازات تیمی قرار گرفتند.

جمشیدی بیان کرد: تکواندوی قم در رده‌های سنی پایه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بر اساس همین سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، کسب سهمیه از المپیک سال ۲۰۲۰ توکیو را هدف اصلی خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: فضای خانه تکواندوی شهیدان برجعلی زاده که عنوان خانه تکواندوی استان قم را نیز دارد با المان‌های مربوط به المپیک ۲۰۲۰ تزئین شده که هدف از این کار، آغاز عملیات روانی بر روی ورزشکاران به معنای آماده‌سازی آن‌ها برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ است.

رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: سید محمد رفیعی تکواندوکار بزرگسال قمی نیز در رنکینگ اخیر فدراسیون جهانی در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد و هنوز به کسب سهمیه حضور وی در المپیک ریو امیدواری زیادی داریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevo8x.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما