دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 47608
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته فضاي مجازي و رسانه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي استان قم مطرح كرد

وجود شرايط عالي براي حجت‌الاسلام رئيسي و قاليباف در قم/«نه به وضع موجود» به شدت گسترش پيدا كرده است

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول كميته فضاي مجازي و رسانه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي استان قم گفت: وضعيت قم براي دو كانديداي جبهه انقلاب یعنی حجت‌الاسلام رئيسي و قاليباف بسيار عالي است.
وجود شرايط عالي براي حجت‌الاسلام رئيسي و قاليباف در قم/«نه به وضع موجود» به شدت گسترش پيدا كرده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق ناطقی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی در تلگرام در قم برای حمایت از دو کاندیدا جمنا یعنی حجت‌الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف فعالیت خود را آغاز کردند و تعداد بسیار زیادی از آنها مردمی، خودجوش و جهادی بودند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی به صورت خودجوش پیش از شروع کار سازماندهی و ارائه محتوا به میدان آمدند و فعال شدند و 200 کانال و گروه سازماندهی کردیم که اعضای برخی از آنها بالغ بر 6 هزار نفر است.

مسؤول کمیته فضای مجازی و رسانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به هماهنگی با مسؤولان فضای مجازی رئیسی و قالیباف در قم گفت: فضای مجازی جمنا به ارائه راهکار کلی به آنها پرداخت و خط و مشی را تعیین کردند البته بسیاری از این کارها خودجوش و مردمی است با توجه به اینکه دنیای غیرقابل کنترلی در فضای مجازی وجود دارد توصیه ما این بود از تخریب جلوگیری شود.

ناطقی با بیان اینکه وضعیت قم برای دو حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف بسیار عالی است گفت: قم یک قوم نیست بلکه اقوام گوناگون در قم هستند به همین دلیل کار کردن در فضای مجازی در قم بسیار تأثیرگذار است. در فضای حقیقی به برکت جمکران و حرم حضرت معصومه(س) از نظر تبلیغی تأثیر بسیار زیادی وجود دارد.

وی با اشاره به رصد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف با اختلاف قابل توجهی در رأس هستند و سپس روحانی و جهانگیری و با فاصله زیادتر میرسلیم و هاشمی‌طبا قرار دارند.

مسؤول کمیته فضای مجازی و رسانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی در قم مانند طلاب و بسیجیان در رتبه اول استقبال بودند و قشر خاکستری نیز به تدریج افزایش پیدا می‌کند. دانشجویان نیز استقبال خوبی داشتند و در جامعه «نه به وضع موجود» به شدت گسترش پیدا کرده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevp8e.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما