سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 52648
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

مدیران پیگیر عملیاتی کردن فرودگاه قم هستند

500 واحد مسکن مهر قم آماده افتتاح
قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیران استان و نمایندگان مجلس پیگیر عملیاتی کردن فرودگاه قم هستند و وزیر راه قول‌های مساعدی در این خصوص داده است.
مدیران پیگیر عملیاتی کردن فرودگاه قم هستند/ 500 واحد مسکن مهر قم آماده افتتاح
مدیران پیگیر عملیاتی کردن فرودگاه قم هستند/ 500 واحد مسکن مهر قم آماده افتتاح

به گزارش قم نیوز، حسن صبوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: این اداره کل در حوزه عمران و بهسازی، شهرسازی و معماری و ایجاد راه‌ها وظایف متنوعی را دارد.

وی ادامه داد: امسال در هفته دولت پروژه‌هایی را برای بهره برداری و کلنگ زنی داریم، از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهسازی و روکش آسفالت بخشی از جاده قدیم قم - تهران اشاره کرد که حدود 3 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: اصلاح مسیر وشنوه در دو نقطه از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری در استان قم است. محور قم - جعفریه یک راه روستایی بود، اما به دلیل تردد زیاد از این مسیر شاهد تصادفات زیادی در محور قم جعفریه بودیم و این محور به جاده مرگ معروف شده بود.

صبوری با اشاره محور بزرگراه شدن محور قم - جعفریه اظهار کرد: این محور با استفاده از اعتبارات ملی، استانی، بنیاد برکت و سفر رهبر معظم انقلاب به بزرگراه تبدیل شده و محور قم - جعفریه تقریبا به صورت کامل آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: درمانگاه‌های ایثار و امام حسن(ع) در شهر قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ظرف یک ماه آینده کلنگ زنی یک درمانگاه در محله شادقلی خان و یک واحد آموزشی در شیخ آباد را در دستور کار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: امسال بیش از 500 واحد مسکن مهر را در هفته دولت تحویل می‌دهیم. از 46 هزار واحد مسکن مهر در استان تنها 600 واحد برای واگذاری باقی مانده است و کار پروژه مسکن در قم تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. سرنوشت بیش از 900 واحد مسکن مهر هم در حال رسیدگی در دادگاه است.

صبوری با اشاره به شیوه اجرای طرح مسکن مهر در شهر قم اظهار کرد: این پروژه در شهر قم برخلاف برخی از شهرهای دیگر در مکان مناسبی احداث شد.

وی ادامه داد: در فرودگاه قم اتفاقات خوبی در حال اتفاق افتادن است و هیأت امنای این فرودگاه را تشکیل دادیم. هر هفته جلسات این هیأت امنا تشکیل می‌شود، البته مجوزهای فرودگاهی باید اتخاذ شود و تیم‌هایی در این راستا در حال فعالیت هستند و در آینده خبرهای خوشی از فرودگاه قم به صورت رسمی منتشر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: مدیران استان و نمایندگان مجلس پیگیر عملیاتی کردن فرودگاه قم هستند و وزیر راه قول‌های مساعدی در این خصوص داده است.

صبوری با اشاره به اجرای طرح مسکن اجتماعی در استان قم اظهار کرد: پس از اتمام مسکن مهر، اجرای مسکن اجتماعی را در استان دستور کار داریم، متولی مسکن اجتماعی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و نهادهایی همچون سازمان بهزیستی و کمیته امداد خمینی(ره) برای اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: زمین برای احداث 200 واحد مسکن اجتماعی را آماده کردیم تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این واحدها را برای افراد جامعه هدف بسازد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت شهرداری منطقه پردیسان از سال 89 آغاز شد و بیشترین رشد جمعیت در مناطق مختلف قم را طی سال‌های اخیر در منطقه پردیسان شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevp8n.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما