يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 29608
معاون اجرایی بخش خانواده نمایشگاه بهشت بانو:

رسانه‌های جمعی در غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو آسیب شناسی می شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی بخش خانواده نمایشگاه بهشت بانوگفت: سومین بخشی که در غرفه خانواده فعال می باشد بخش دشمن شناسی است که در این بخش در مورد ورود دشمن در عرصه خانواده از طریق رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی بحث می شود.
رسانه‌های جمعی در غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو آسیب شناسی می شوند
حمید جهانشاهی در گفت و گو با قم نیوز درباره اقدامات انجام شده در غرفه خانواده نمایشگاه بهشت بانو با بیان اینکه خانواده به عنوان مهم ترین رکن تحقق جامعه اسلامی محصوب می شود، اظهار داشت: در غرفه خانواده سعی شده در چهار حوزه ازدواج، خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری با رویکرد تحکیم بنیان خانواده در چندین برنامه انجام شود.
وی افزود: نخستین کارگاهی که در غرفه خانواده برگزار می شود کارگاه و مشاوره تخصصی بانوان است که در آن درباره مشاوره و نکات خاص بانوان مانند مسائل روحی و عاطفی همراه با پخش کلیپ بحث می شود.

معاون اجرایی بخش خانواده عنوان کرد: دومین بخش غرفه خانواده کارگاه زوجین است که در آن جلسات مختلفی با موضوعات ارتباط همسران، ارتباط فرزندان، مدیریت رفتار عاطفه در خانواده و اخلاق در خانواده برگزار می شود.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: سومین بخشی که در غرفه خانواده فعال می باشد بخش دشمن شناسی است که در این بخش در مورد ورود دشمن در عرصه خانواده از طریق رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی بحث می شود.
وی گفت: در کارگاه دشمن شناسی نقد انیمیشن های ویژه کودکان و تاثیر آن بر تربیت دینی کودکان صوت می گیرد و همراه با نقد این برنامه ها، فعالیت ها و بازی های جایگزین معرفی می شود.

معاون اجرایی بخش خانواده تصریح کرد: از آنجایی که امروز نوجوانان و کودکان با حجم وسیعی از انیشمین ها و برنامه هایی که تولید کشورهای غربی است روبه رو هستند روشنگری و نیز ارائه برنامه های جایگزین به خانواده ها می تواند کمک زیادی به تربیت نسل جوان کند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcevp8w.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما