چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 28618
مدیرکل صدا و سیمای قم خواستار شد

ایجاد پایگاهی برای تجمع خبرنگاران در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل صدا و سیمای استان قم گفت: مسئولان استانی باید تدبیری بیندیشند که پایگاهی برای تجمع خبرنگاران در نظر گرفته شود تا اصحاب رسانه در امر انعکاس حرکت بزرگ راهپیمایی با مشکل مواجه نشوند.
ایجاد پایگاهی برای تجمع خبرنگاران در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان قم که ظهر امروز در تالار محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در صدا و سیما برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف استان قم در بزرگداشت دهه فجر فعالیت خواهند داشت، اضافه کرد: دستگاه‌ها اقدامات خود را با برنامه‌های دقیق به صدا و سیما اعلام کنند تا بتوانیم آنها را برای مردم به خوبی تشریح و اطلاع‌رسانی کنیم.
 
مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به فعالیت گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه در روز راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: مسئولان استانی باید این تدبیر را بیاندیشند که پایگاهی برای تجمع خبرنگاران در نظر گرفته شود تا اصحاب رسانه در امر انعکاس حرکت بزرگ راهپیمایی با مشکل مواجه نشوند.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور پر شور نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز در این راهپیمایی‌ها برای مردم، مسئولان کشوری و دنیا جذاب است و باید این قشر مورد نظر را در پایگاهی گرد هم آوریم تا بتوانیم با استفاده از نمایش‌ حضور آنها و بیان انزجارشان از ظلم و ظالم، به دشمن انقلاب اسلامی هشدار دهیم که جوانان این مرز و بوم آماده ایستاده‌اند.
 
لطفی‌نیاسر با بیان اینکه طرح‌ها و مراسم‌های ملی استان قم نیز در رادیو معارف اعلام خواهد شد، افزود: سخنرانی روز 22 بهمن توسط یکی از مسئولان کشوری در قم از رادیو معارف به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcevp8w.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما