پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 32668
آیت‌الله مکارم شیرازی:

آیت‌الله خزعلی در تمام میدان‌های انقلاب با درایت مسائل را رصد می‌کرد‌

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله خرعلی گفت: آیت‌الله خزعلی فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود، در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد.
آیت‌الله خزعلی در تمام میدان‌های انقلاب با درایت مسائل را رصد می‌کرد‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در پیامی ارتحال آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت عالم والا مقام حضرت آیت‌الله خزعلى (قدس سره الشریف) را با ‌‌نهایت تأسف دریافت داشتم و بسیار متأسف شدم.

در این پیام تصریح شده است: او فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود، در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت، با قاطعیت سخن مى‌گفت و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد. او از یاران با وفاى امام راحل (قدس سره الشریف) بود و در مسیر زندگى هرگز گرفتار تزلزل و تردید نشد. خدایش غریق رحمت گرداند و روح او را با ارواح محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور گرداند.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به جامعه روحانیت به ویژه به دوستان و خانواده محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم و صبر و اجر فراوان براى همه آن‌ها از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevp8x.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما