دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 48878
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز نور

نرم‌افزار آثار مکتوب حجت‌الاسلام قرائتی عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم‌افزار آثار مکتوب حجت‌الاسلام قرائتی که شامل 40 عنوان کتاب از این مدرس قرآن می‌شود به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برای نصب روی سیستم عامل اندروید تدوین و عرضه شد.
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار آثار مکتوب حجت‌الاسلام قرائتی که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی  نور تهیه و تدوین شده است قابلیت نصب روی سیستم‌عامل اندرو ید تلفن‌های همراه را دارد.

این نرم‌افزار 40 عنوان کتاب منتشر شده از حجت‌الاسلام قرائتی را شامل می‌شود که دوره 10 جلدی تفسیر نور از آن جمله است. علاقه‌مندان به تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به کافه بازار مراجعه و نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

نرم‌افزار آثار مکتوب حجت‌الاسلام قرائتی دارای برخی امکانات و قابلیت‌هایی است که استفاده از آن برای کاربران آسان می‌شود. جست‌و جو در متن و فهرست کتب، پیمایش در متن از طریق فهرست عناوین و صفحه، دسترسی آسان به پاورقی‌ها و حاشیه‌نویسی از آن جمله است.

رنگی کردن متن، علامت‌گذاری، اشتراک‌گذاری متن، تنظیم نمایش اعراب، تنظیم نحوه حرکت بین صفحات، تنظیم فونت و فاصله خطوط، تنظیم حالت مطالعه در شب، تنظیم نور صفحه، فهرست کتب بر اساس موضوع، نویسنده و دلخواه کاربر، نمایش فهرست به‌صورت خلاصه، فهرستی و یا جدولی، مرتب‌سازی فهرست بر اساس عنوان و زمان مطالعه و دسترسی به اطلاعات تفصیلی کتاب از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار که پیش از این در نخستین روزهای اردیبهشت‌ماه سال جاری تدوین شده و در آخرین روز همین ماه اصلاحاتی روی آن صورت گرفته که موجب بهبود آن شده است که از آن جمله می توان به بهبود جست‌وجو در متن کتاب‌ها، افزودن راهنما به برنامه و برطرف کردن برخی مشکلات جزئی اشاره کرد.

موضوع این نرم‌افزار، آثار اندیشمندان و بزرگان است که با زبان واسط کاربری فارسی برای استفاده در تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید تدوین شده است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevv8e.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما