شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 51838
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتاق بازرگانی قم :

دولت دوازدهم به بخش خصوصی اعتماد کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به آغاز تشکیل جلسات شورای گفت‌وگو در دولت گفت: یکی از موارد اجرایی و نتیجه بخش فراهم شدن زمینه گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی بود که امید است دولت دوازدهم به بخش خصوصی اعتماد بیشتری داشته باشد.
دولت دوازدهم به بخش خصوصی اعتماد کند
به گزارش قم نیوز ابوالضل خاکی با اشاره به نشست مشترک روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور که با حضور استانداران، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شورای همکاری منطقه‌ای با حضور روسا سه اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی و روسای مجمع نمایندگان هر استان و استانداران به‌عنوان هسته منطقه‌ای یکی از مهمترین اهداف این نشست بود.

رئیس اتاق بازرگانی قم تاکید کرد: اجرایی شدن بندهای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به ویژه ماده 2 و 3 این قانون مبنی بر نظر خواهی از بخش خصوصی برای اصلاح و تدوین مقررات و آیین نامه از دیگر خواسته‌های بخش خصوصی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی اجرایی شدن ماده پنجم قانون بهبود محیط کسب وکار در ارتباط با ثبت و ساماندهی تشکل‌های اقتصادی و ایجاد پایگاه ملی مناقصات و تبدیل آن به پایگاه اطلاع رسانی طبق ماده 19 قانون با هدف جلوگیری از پاره‌ای از موازی کاری‌ها را از دیگر پیشنهادات بخش خصوصی عنوان کرد.

خاکی خاطرنشان کرد: یکی از موارد اجرایی و نتیجه بخش  در دولت یازدهم فراهم شدن زمینه گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی بود که امید است دولت دوازدهم به بخش خصوصی اعتماد بیشتری داشته باشد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevv8n.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما