سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 37898
منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
نائب رییس شورای اسلامی شهر قم:

ادغام سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی پروسه طولانی مدت دارد/ این ادغام تاکنون در هیچ شهری صورت نگرفته است

قم نيوز : قم نیوز: نائب رییس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر بابیان این‌که شورای اسلامی شهر قم به دنبال کوچک‌سازی شهرداری است، گفت: ادغام سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی پروسه طولانی مدت دارد.
ادغام سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی پروسه طولانی مدت دارد/ این ادغام تاکنون در هیچ شهری صورت نگرفته است
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری نائب رییس شورای اسلامی ضمن حمایت از ادغام سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، اظهار داشت: چابک سازی و کوچک‌سازی شهرداری از تأکیدات وزارت کشور بوده است و شورای اسلامی شهر نیز در برنامه‌های خود بحث کوچک‌سازی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم در سال‌های قبل هم مصوباتی مبنی بر این‌که سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی با یکدیگر اقدام شوند، داشت که درنهایت منجر به تصویب طرح اقدام این دو سازمان در شورا شد.

بختیاری افزود: این دو سازمان وظایف مشابهی دارند به طوری که هردوی این سازمان‌ها در بخش حمل‌ونقل عمومی و جابه‌جایی مسافر فعال هستند.

وی ادامه داد: فرایند ادغام سازمان‌ها باید مرحله‌به‌مرحله طی شود و درنهایت باید به تصویب وزارت کشور برسد، البته متأسفانه وزارت کشور برای تأیید این موضوع نیاز به مصوبات هیئت‌مدیره شورای سازمان، شورای اسلامی شهر دارد که زمان‌بر است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ادغام این دو سازمان جزء سیاست‌هایی است که در بسیاری از کلانترها و شهرها توسط اعضای شورای اسلامی و شهرداری‌ها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این ادغام تاکنون در هیچ شهری صورت نگرفته است و برای اولین بار در قم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcevv8x.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما