يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 34288
امروز در هفته پنجم لیگ برتر امید کشور صورت می‌گیرد

صبای قم در عطش پیروزی / جدال با ایرانجوان برای فرار از خطر سقوط

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال امید صبای قم در اندیشه فرار از خطر سقوط و کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر ایران‌جوان بوشهر صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم در عطش پیروزی / جدال با ایرانجوان برای فرار از خطر سقوط
به گزارش قم نگار، امیدهای صبای قم که در چهار هفته متوالی سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر امید کشور هنوز برابر حریفان به پیروزی نرسیده‌اند، امروز در هفته پنجم بازی‌ها در خارج از خانه به دنبال نتیجه‌ای آبرومندانه و فرار از انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر امید کشور هستند.

این در حالی است که بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه بیست و چهارم آبان ماه وارد پنجمین هفته از نیم‌فصل نخست خود می‌شود و در یکی از دیدارهایی که به صورت همزمان در ۶ شهر به انجام خواهد رسید، صبای قم در خارج از خانه برابر ایران‌جوان بوشهر به میدان می‌رود.

امیدهای صبای قم که تاکنون از چهار مسابقه دو امتیاز کسب کرده‌اند در نیمه پائین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور جای دارند و در تلاش برای اینکه نخستین‌بار در این فصل به پیروزی برسند با امیدواری فراوان راهی بوشهر شده‌اند.

امیدهای صبای قم در هفته نخست بازی‌ها نیز که میهمان تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز بودند در نهایت با حریف به تساوی دو بر دو رضایت دادند در حالی که در آن بازی نیمه نخست را با برتری دو بر یک به پایان رسانده بودند و در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند.

اما دومین هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین بازی داخل خانه برابر تیم امید مس کرمان به میدان رفت و در طول ۹۰ دقیقه این دیدار هر چه زد به در بسته خورد تا بازی با تساوی تمام شود.

سومین مسابقه این فصل صبای قم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز و در میهمانی این رقیب تبریزی به انجام رسید و نماینده قم در هوایی سرد و یخبندان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا نخستین باخت این فصل را در لیگ برتر امید کشور بپذیرد و روندی نزولی در پیش‌ بگیرد.

در هفته چهارم بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، امیدهای صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبان تیم امید مس رفسنجان بودند و هرگز موفق به گشودن دروازه حریف نشدند تا با گلی که در دقیقه ۶۸ پذیرفتند این بازی را با یک گل واگذار کنند.

تیم فوتبال امید صبای قم با این نتایج هم اکنون دو امتیازی است تا در مسابقات آینده خود به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل باشد در حالی که آنها برای انجام بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به سومین میهمانی این فصل در برابر ایران‌جوان بوشهر رفته‌اند مسابقه‌ای که عصر امروز یکشنبه بیست و چهارم آبان‌ماه در زمین اختصاصی رقیب بوشهری به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcevw8x.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما