چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 51388
منبع : خبرگزاری مهر
در سالروز میلاد حضرت معصومه(س)؛

نمایشگاه «بحر کرم» در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه ویژه دهه کرامت با عنوان «بحر کرم» طی مراسمی به همت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم افتتاح شد.
نمایشگاه «بحر کرم» در قم افتتاح شد
نمایشگاه «بحر کرم» در قم افتتاح شد

به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاح نمایشگاه ویژه دهه کرامت با عنوان «بحر کرم» با حضور جمعی از مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و علاقمندان به هنر عکس و گرافیک ظهر سه‌شنبه در نگارستان اشراق قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) اهتمام هنرمندان نسبت به نمایش آیات و روایات دینی در قالب‌های مختلف هنری را قابل تقدیر خواند و گفت: دستاوردهای هنرمندان در این عرصه ارزشی است به همین علت باید این آثار را برای همگان نمایش دهیم.

حجت‌الاسلام صفر فلاحی با بیان اینکه نمایشگاه «بحر کرم» از سوم تا بیستم مردادماه از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) استقبال می‌کند، تصریح کرد: فضای معنوی و پیام‌های مطلوبی در مورد سبک زندگی اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است که امیدواریم خانواده‌ها با بازدید از نمایشگاه ویژه دهه کرامت بتوانند از این پیام‌ها استفاده کنند.

همچنین مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در امور روحانیت نیز با اشاره به اینکه آثار هنری با کیفیت بسیاری در قالب‌های مختلف هنری از جمله کاریکاتور در نمایشگاه ویژه دهه کرامت به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر آموزه‌های دینی در میان مردم با استفاده از ابزارهای هنری می‌توان فرهنگ دینی را با زبانی جدید ارائه کرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر حسینی‌نژاد از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه هنری دهه کرامت تقدیر کرد و گفت: امیدواریم به همت هنرمندان دینی بتوانیم این فعالیت‌ها را در جامعه توسعه دهیم چرا که با استفاده از قالب‌های هنری به شیوه مطلوب‌تری می‌توانیم روایات را به اقشار مختلف مردم ارائه دهیم.

لازم به ذکر است، نمایشگاه «بحر کرم» تا بیستم مردادماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۷ عصر تا ۲۰ شب پذیرای زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevx8n.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما