چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 22308

تلاش دو و میدانی کاران قمی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قمی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در مسابقات پارا آسیایی در پیکارهای دو و میدانی معلولان قهرمانی کشور مسابقه می‌دهند.
تلاش دو و میدانی کاران قمی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی معلولان و جانبازان قهرمانی کشور در تهران برگزار می‌شود و تیم اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ترکیب تیم اعزامی قم را به این مسابقات ۳ دو و میدانی کار تشکیل می‌دهند که مواد مختلف برای کسب مدال و سهمیه حضور در مسابقات پار آسیایی اینچئون کره با رقیبان خود مسابقه می‌دهند.

دومین دوره مسابقات باشگاهی تخصصی دو‌ها و پرش‌ها ویژه ورزشکاران بخش جانبازان و معلولین با حضور ۱۰۰ ورزشکار جانباز و معلول از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های تخصصی مواد دو و پرش، علاوه بر اینکه در سطح باشگاهی برگزار می‌شود، انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی نیز به شمار می‌رود.

پس از برگزاری مسابقات، نشست کمیته فنی برگزار می‌شود و نفراتی که شرایط مورد نظر را داشته باشند حضور در اردوهای تیم ملی دعوت شده تا در قالب تیم ملی به رقابت‌های بین المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی اعزام شوند.

احمد اسلامی، محمدجواد حائری تبار و علی زره ساز از قم در قالب تیم اعزامی استان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و هدایت و سرپرستی این تیم بر عهده علی کاشانی راد است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevx8w.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما