پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 32398
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

طرح ممیزی تابلوهای صنوف در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نگار: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از آغاز فاز جدید طرح ممیزی تابلوهای صنوف سطح شهر به صورت گسترده و انبوه خبر داد.
طرح ممیزی تابلوهای صنوف در قم آغاز شد
به گزارش قم نگار، اسماعیل فتحی با اعلام این خبر گفت: تاکنون مراحل ثبت و صدور مجوز نصب تابلوی سر در صنوف سطح شهر به صورت دستی و سنتی صورت می‌گرفت که استفاده از این شیوه با افزایش ضریب روزانه تعداد نصب و تعویض روکش تابلوهای سطح شهر و با توجه به تعداد کم نیروهای در اختیار سازمان به شکل گذشته امکان پذیر نبود و نیاز به سیستم نرم افزاری قوی برای تسریع این روند بیش از پیش احساس می‌شد.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی کارشناسان واحد تبلیغات سازمان زیباسازی، نرم افزار ممیزی تابلو توسط بخش خصوصی طراحی و به نام سازمان ثبت شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده تصمیم بر استفاده از سیستم‌های به روز در مراحل آمار برداری از تابلوهای سطح شهر، صدور سیستمی قبض عوارض و در نهایت صدور مجوز نصب تابلو گرفته شد که با نظارت و کنترل کارشناسان واحد تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری قم صورت می‌پذیرد.

فتحی با اشاره به اولویت آغاز طرح مذکور به ترتیب از محدوده مناطق ۴، ۷، ۳ و یک شهرداری قم اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بخش خصوصی و برگزاری کلاس‌های آموزشی لازم، هم اکنون انجام این مهم به این بخش واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود در فاز نخست آمار برداری دیجیتال تابلوهای صنوف سطح شهر، بیش از ۲۰ هزار تابلو شناسایی و دارای مجوز شوند.

وی از همشهریان و اصناف سطح شهر خواست تا با درایت و توجه خاص، همکاری لازم را با ممیزین و مجریان طرح مذکور به‌عمل آورده تا گام مهم دیگری در زیباسازی شهرکریمه اهل بیت (س) برداشته شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevx8x.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما