دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 16062
فرماندار قم در مراسم بازگشایی مدارس:

دانش‌‌آموزان به ایفای نقش در عرصه‌های مختلف اهتمام داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم به نقش دانش‌آموزان در ساختن آینده کشور و پیشرفت نظام در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است و باید از این تقارن نهایت استفاده را داشته باشیم.
دانش‌‌آموزان به ایفای نقش در عرصه‌های مختلف اهتمام داشته باشند
به گزارش قم‌نیوز، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز با حضور در مدرسه حضرت فاطمه الزهرا (س) ناحیه یک شهر قم زنگ بازگشایی مدارس را به صدا درآورد.
 
فرماندار قم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی و آغاز دوران فراگیری علم و دانش به دانش‌آموزان، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری فرصت بسیار خوبی برای علم‌اندوزی دانش‌آموزان فراهم شده است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.
 
وی به نقش دانش‌آموزان در ساختن آینده کشور و پیشرفت نظام در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است و باید از این تقارن نهایت استفاده را داشته باشیم.
 
زارعی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان غیور ایران‌زمین کاری بزرگ را رقم زدند و با دست خالی در برابر دنیا ایستادند.
 
وی با اشاره به اینکه استعمار در برابر قدرت پولادین جوانان ایرانی شکست خورد، بیان کرد: دفاع مقدس و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در تاریخ ماندگار خواهد بود.
 
فرماندار قم، ایران اسلامی را یکی از کشورهای مقتدر دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی الگوی مبارزه با استکبار بوده و ملت‌های جهان در مقابله با استعمار و استکبار به ایران چشم دوخته‌اند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcew78z.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما